دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ساكنان گرمخانه شهرداری بیمه سلامت شدند
 
ساكنان گرمخانه شهرداری بیمه سلامت شدند >
هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینكه ساكنان گرمخانه شهرداری بیمه سلامت شدند، گفت: با توجه به اینكه ساكنان گرمخانه نسبت به سایر شهروندان، بیشتر در معرض خطر و بیماری هستند، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
به گزارش هگمتانه، مرتضی رضایی با اشاره به اینكه هم اكنون 80 نفر ساكن گرمخانه هستند، افزود: از این تعداد 60 نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و مابقی نیز كه به دلیل نداشتن مدارك شناسایی تحت پوشش بیمه قرار نگرفتند كه بعد از تكمیل مدارك در اسرع وقت بیمه خواهند شد.

برگزاری هزار نفر ساعت دوره آموزشی ویژه سركارگران خدمات شهری شهرداری همدان
مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری همدان همچنین با اشاره به اینكه از ابتدای سال جاری تاكنون سركارگران خدمات شهری شهرداری همدان، 1000 نفر ساعت آموزش دیدند، گفت: با توجه به اهمیت آموزش در خصوص كمك های اولیه، اطفای حریق، ایمنی كار، آموزش برخورد با سیلاب و مسائل مرتبط با برف روبی و یخ زدایی سركارگران خدمات شهری یك هزار نفر ساعت آموزش دیدند.
رضایی با بیان اینكه موضوع پاكبان ها و حوادث ترافیكی نیز از موضوعات دارای اهمیت خدمات شهری شهرداری همدان است، افزود: در حال حاضر همه پاكبان ها توسط عوامل پلیس راهور برای جلوگیری از تصادف و مراقبت از سلامت خود به علت حضور مداوم در خیابان ها آموزش می بینند.
   تاریخ: ۰۱:۴۱ - ۰۹/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۹