دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

اقلام مورد نیازایثارگران زلزله سی سخت درحال توزیع است
 
مدیركل بنیاد شهید وامور ایثارگران كهگیلویه و بویراحمد ازپیگیری توزیع اقلام امدادی بین ایثارگران آسیب دیده زلزله سی سخت از صبح دیروزتا كنون خبر داد.
اقلام مورد نیازایثارگران زلزله سی سخت درحال توزیع است

به گزارش خبرنگار ایثار از یاسوج،سید منصور موسوی مدیركل بنیاد شهید وامورایثارگران كهگیلویه وبویراحمد درگفتگو با خبرنگار ایثار درخصوص اخرین اقدامات انجام شده به ایثارگران اسیب دیده از زلزله شهرستان سی سخت با ابراز خرسندی از اینكه زلزله در این استان هیج تلفات جانی به همراه نداشته است، تصریح كرد: با توجه به فصل سرما،ودستورات مهندس اوحدی معاون محترم رئیس جمهور وریاست عالی بنیاد سرعت در امداد رسانی و حل مشكلات ایثارگران زلزله زده از اهمیت بالایی برخوردار است .
موسوی گفت: از همه ظرفیت های استان با استفاده از كمك همه دستگاه های ذیربط برای حل مشكلات ایثارگران منطقه زلزله زده و لزوم اسكان موقت سریع ایثارگرانی كه منازل مسكونی آنان دچار مشكل شده بود با برگزاری جلسات وپیگیری هاو با حضور در منطقه نظارت دقیق بر روند امدادرسانی و حل مشكلات ایثارگران را آغاز كردند.

موسوی افزود: جلسات متعددی بافرماندار،امام جمعه، ونماینده مدیرعامل جمعیت حلال احمركشور،جهت توزیع اقلام امدادی بین ایثارگران آسیب دیده زلزله سی سخت از صبح دیروز تا كنون خبر داد.
موسوی افزود: براساس مصوبات ستاد بحران بنیاد شهید اكیپ مددكاری بنیاد استان عازم مناطق آسیب دیده از زلزله شهر سی سخت شدند.

وی از پیگیری تهیه تعداد وسایل گرمایشی از قبیل چادر، پتو و تهیه و تدارك دیگر ملزومات اولیه زندگی این عزیزان در حال انجام رساندن و سپس در نشستی به منظور افزایش انگیزه و ایجاد روحیه زندگی در ایثارگران آسیب دیده و كمك به مسائل روحی و روانی آنان، برنامه سركشی از این عزیزان را در دستور كار خود قرار داد.

وی تصریح كرد: این اكیپ ها ضمن دیدار و سركشی از ایثارگران آسیب دیده از این حادثه دردناك، مسائل و مشكلات آنان را از نزدیك مورد بررسی قرار داده و پیگیری های لازم را در زمینه مرتفع و مشكلات آنان به انجام می رسانند.



پایان پیام
   تاریخ: ۰۰:۵۳ - ۰۳/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۳