دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

پروفسور گیتی تركمان عضو هیئت بورد فیزیوتراپی وزارت بهداشت و درمان از مراكز فیزیوتراپی دانشگاه
 

پروفسور گیتی تركمان عضو هیئت بورد فیزیوتراپی وزارت بهداشت و درمان از مراكز فیزیوتراپی دانشگاه

پروفسور گیتی تركمان عضو هیئت بورد فیزیوتراپی وزارت بهداشت و درمان برای دیدار با اعضای گروه فیزیوتراپی دانشگاه و بازدید از مراكز فیزیوتراپی در دانشكده توانبخشی دانشگاه حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان به نقل از روابط عمومی دانشكده توانبخشی، در این جلسه ابتدا دكتر رادین مهر ضمن عرض خیرمقدم به صورت اجمالی در مورد شرایط دانشكده و گروه فیزیوتراپی توضیحاتی ارائه كرد.
در ادامه دكتر عماد ممتاز معاون آموزشی دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به حضار، حمایت كامل و جامع از دانشكده و گروه فیزیوتراپی را اعلام نمود و عنوان كرد: دانشگاه علوم پزشكی همدان برای راه اندازی مقطع كارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی اعلام آمادگی می كند.
در ادامه، دكتر رهبر ، آقای دكتر اسدی و آقای حاج ولیئی توضیحاتی را در مورد شرایط فعلی گروه ارائه كردند و ورورد گروه فیزیوتراپی به حوزه های تخصصی تر مثل اختلالات پلویك فلور و لنف ادما و راه اندازی كلینیك های تخصصی مرتبط خبر دادند.

در پایان خانم دكتر تركمان از تلاش های انجام شده و حمایتهای دانشگاه از حاضرین و جناب آقای دكتر عماد ممتاز تشكر بعمل آوردند و ابراز امیدواری كردند در صورت تداوم حمایتهای دانشگاه،دانشكده توانبخشی و گروه فیزیوتراپی مسیر رو به رشد و متعالی خواهد پیمود.

بعد از اتمام جلسه سركار خانم دكتر تركمان به همراه اعضای گروه فیزیوتراپی از ساختمان دانشكده و مراكز فیزیوتراپی در بیمارستان بعثت،مركز جامع توانبخشی مباشر،كلینیك امام خمینی(ره) و توانبخشی ایثار بازدید بعمل آوردند.
   تاریخ: ۰۸:۴۰ - ۱۲/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۲۶۵