دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

دستگاه های اجرایی تكالیف قانونی خود در ساماندهی متكدیان را اجرایی كنند
 
بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به آسیب های سوء ناشی از پدیده تكدی گری، گفت: دستگاه های اجرایی تكالیفی را كه قانون برای ساماندهی متكدیان تعیین كرده اجرایی و عملیاتی كنند.
دستگاه های اجرایی تكالیف قانونی خود در ساماندهی متكدیان را اجرایی كنند بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به آسیب های سوء ناشی از پدیده تكدی گری، گفت: دستگاه های اجرایی تكالیفی را كه قانون برای ساماندهی متكدیان تعیین كرده اجرایی و عملیاتی كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان كامرانی سه شنبه شب در نشست شورای ساماندهی متكدیان هرمزگان ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: دستگاه های اجرایی با اشراف كامل بر مسئولیتی كه در حوزه ساماندهی متكدیان دارند، نسبت به اجرایی كردن وظایف خود اقدام كنند.

كامرانی با بیان اینكه تكدی گری منشأ بسیاری از آسیب های اجتماعی است، تصریح كرد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به كودكان متكدی برای توانمندسازی آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضرورت دارد این موضوع در دستور كار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

وی افزود: پیشگیری از گسترش پدیده تكدی گری زمینه ساز كاهش آسیب های اجتماعی در بسیاری بخش ها نظیر اعتیاد، بزهكاری و سایر موارد می شود و برچیدن پدیده تكدی گری، نیازمند همكاری و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط است.

كامرانی با اشاره به اهمیت برخورد با سرباندهای تكدی گری در هرمزگان، بیان داشت: برخورد با سرباندهای گسترش پدیده تكدی گری در سطح استان موضوع مهمی است كه ضرورت دارد در دستور كار نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این نشست از شهرداری بندرعباس خواست با همكاری سایر دستگاه های اجرایی متولی نسبت به جمع آوری و ساماندهی متكدیان سطح شهر در بازه زمانی مشخص اقدام كند.

برچسب ها
- آسیب های اجتماعی
- آسیب پذیری
- استانداری هرمزگان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۰۳ - ۱۲/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۸