دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

پیام تسلیت معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تسلیت معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و یاران با وفایشان را به تمام مسلمین جهان به ویژه دانشگاهیان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تسلیت گفت.

به گزارش مفدا علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ متن پیام دكتر "محمد سعید خانجانی " به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

"كلّ یوم عاشورا و كلّ ارض كربلا"

عاشورا، مائده بزرگ روح انسان است در تداوم اعصار، تجسم اعتلای وجدان است در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان است در تجلّی گاه ایمان، تجلّی كعبه است در میقات خون.

بدون شك این وظیفه ماست كه فرهنگ عاشورا و پیام كربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم و با تفكر در ماهیت قیامی كه بقای دین مبین اسلام را تضمین كرده و كامل ترین نمونه تقابل كفر و ایمان و مبارزه حق، علیه باطل است، ظلم ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را ترویج دهیم.

اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سالارشهیدان، حضرت اباعبدا...الحسین (ع) و یاران با وفایش را به دانشگاهیان علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و شیفتگان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم. انشاالله با درس آموزی و الگو برداری از مكتب اباعبدالله الحسین علیه السلام در زمره یاران واقعی و ادامه دهنده نهضت حسینی باشیم.

دكترمحمد سعید خانجانی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه
   تاریخ: ۱۷:۵۶ - ۱۵/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۵