دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

عضویت 40 هزار جوان گلستانی در جمعیت هلال احمر/ هشدار هلال احمر به كوهنوردان
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از عضویت 40 هزار جوان در جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: جوانان در بخش های مختلف هلال احمر فعالیت می كنند.
عضویت 40 هزار جوان گلستانی در جمعیت هلال احمر/ هشدار هلال احمر به كوهنوردان قاسم قریب آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت هفته خبرنگار ضمن حضور در دفتر ایسنا با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو كرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در این دیدار با گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار كرد: ایسنا خبرهای هلال احمر را به خوبی پوشش می دهد و این هفته فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات خبرنگاران این رسانه است.

عضویت 40 هزار جوان گلستانی در جمعیت هلال احمر/ هشدار هلال احمر به كوهنوردان

قاسم قریب آبادی، رویكرد ایسنا را انقلابی دانست و افزود: هلال احمر مردم پایه است و پایه اصلی این نهاد را مردم به ویژه جوانان تشكیل می دهند.

وی تاكید كرد: اعتقادم این است كه نیروهای هلال احمر بندگان برگزیده خداوند هستند چراكه جایی كه زنده ماندن مردم در حوادث گوناگون به ثانیه ای وابسته است نیروهای هلال احمر برای نجات آنها وارد میدان می شوند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

عضویت 40 هزار جوان گلستانی در جمعیت هلال احمر/ هشدار هلال احمر به كوهنوردان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینكه در روایات آمده اگر خداوند بنده ای را دوست داشته باشد كار مردم را به وی می سپارد، تاكید كرد: موقع بحران حتی قوی ترین و ثروتمندترین افراد نیز نیازمند كمك هستند و از این جهت معتقدم كه نیروهای هلال احمر بندگان برگزیده خداوند هستند و خدمت رسانی به مردم خود یك توفیق است.

قریب آبادی با اشاره به اینكه خدمات هلال احمر صرفاً مربوط به یك حوزه نیست، تصریح كرد: هلال احمر در بخش های مختلف حوادث آتش سوزی، سیل، زلزله، گمشدگی، تصادفات و غیره نقش آفرینی می كند.

وی از عضویت 40 هزار جوان گلستانی در هلال احمر گلستان خبر داد و یادآور شد: جوانان عضو هلال احمر در بخش های مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی، روانشناسی، ازدواج، اعتیاد و غیره فعالیت می كنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینكه داروخانه هلال احمر قوی ترین داروخانه كشور است، بیان كرد: هلال احمر هزینه درمان مراجعه كنندگان با توان مالی ضعیف را تا سقف 30 درصد و گاهی اوقات تا 70 درصد پرداخت می كند.

قریب آبادی با اشاره به اینكه بسیاری از مراكز فیزیوتراپی و پایگاه های امداد و نجات هلال احمر و امثال آن توسط خیرین ساخته می شود، افزود: خوشبختانه خیرین در بخش های مختلف همراهی خوبی با ما دارند.

وی در ادامه به افزایش حوادث ناشی از سقوط از ارتفاع در فصل تابستان اشاره كرد و یادآور شد: در سه روز گذشته سه سقوط از ارتفاع در گلستان گزارش شد كه به مردم توصیه می كنیم هنگام رفتن به كوهنوردی نكات لازم را رعایت كنند.
انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۵:۵۲ - ۲۳/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۳