دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

هلال احمر به 607 بیمار نیازمند در خراسان جنوبی كمك كرد
 
بیرجند - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارائه كمك هزینه درمانی بلاعوض به 607 بیمار نیازمند این استان از ابتدای سال جاری خبر داد.
هلال احمر به 607 بیمار نیازمند در خراسان جنوبی كمك كرد بیرجند - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارائه كمك هزینه درمانی بلاعوض به 607 بیمار نیازمند این استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

محمدعلی كاوسی روز یكشنبه به رسانه ها اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 6 میلیارد و 600 میلیون ریال كمك حمایتی درمانی بلاعوض به 607 بیمار نیازمند اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینكه حمایت از بیماران نیازمند از اولویت های جمعیت هلال احمر است افزود: عموم افراد نیازمند می توانند از این كمك بلاعوض برخوردار شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بیماران نیازمند می توانند با مراجعه به جمعیت هلال احمر و ارائه درخواست مساعدت و اسناد درمانی و دارویی به واحد مددكاری معاونت داوطلبان از این خدمات بهره مند شوند.

وی با بیان اینكه بیماران نیازمند پس از انجام امور مددكاری، كمك هزینه درمان و داروی خود را دریافت می كنند افزود: سقف كمك ها برای هر بیمار نیازمند تا مبلغ هفت میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

كاوسی بیان كرد: كمك های درمانی انجام شده به بیماران در زمینه های كمك هزینه دارو و درمان، بستری طبی و جراحی، ارتز و پروتز، زایمان طبیعی، كمك هزینه پاراكلینیكی، كمك هزینه تعمیر و تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، تامین وسایل بهداشتی درمانی و مصرفی، كمك هزینه درمان سرپایی همچنین كمك هزینه شیر خشك است.

برچسب ها
- اقلام دارویی
- سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر
- خراسان جنوبی
- توانبخشی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۱۵ - ۲۳/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۸