دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

برنامه های عملیاتی خانه های ایثار مورد بررسی قرار گرفت
 
برنامه های عملیاتی خانه های ایثار در گارگروهی با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل موسسه  فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش «ایثار»، كارگروهی به ریاست معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه های مرتبط برای بررسی تكلیف بودجه سال 1401 كه مقرر داشته در 10 استان كشور خانه های ایثار برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری سالمند تجهیز و تأسیس شوند، تشكیل شد.
حجت الله امانی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار درباره مصوبات این كارگروه گفت: در دو نشست این كارگروه استان های واجد شرایط مورد بررسی قرار گرفتند و مقرر شد تأسیس و تجهیز خانه های ایثار ابتدا در شش استان تهران بزرگ، آذربایجان شرقی، اصفهان، كرمان، كرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی آغاز شوند.
مدیرعامل موسسه ایثار خاطرنشان كرد: حوزه پشتیبانی بنیاد قصد دارد با به كارگیری مشاوران فنی و مهندسی و با همراهی مدیران استانی امكانات موجود را بررسی كرده و میزان تطابق آنها با اهداف پیش رو را ارزیابی كند. هم اكنون خانه ایثار استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شده و در حال بهره برداری است.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۲:۵۳ - ۲۵/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۱