دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

تمامی خانواده های مددجوی دارای فرزند یتیم صاحب مسكن می شوند
 
تمامی خانواده های مددجوی دارای فرزند یتیم صاحب مسكن می شوند
مدیركل كمیته امداد استان ایلام گفت: ساخت مسكن یكی دیگر از ضلع های توانمند شدن مددجویان كمیته امداد و از نیازهای اساسی این قشر بوده و بر همین اساس امسال تاكنون بیش از یك هزار و 200 خدمت در زمینه مسكن به مددجویان استان ایلام ارائه شده است.
به گزارش تابناك ایلام ؛ موسی نژاد اظهار داشت : تعداد شغل هدف گذاری شده برای كمیته امداد استان ایلام امسال پنج هزار و 300 شغل بوده در حالی كه این رقم تاكنون به بیش از پنج هزار و 700 شغل رسیده است و برای ایجاد این تعداد شغل تاكنون بیشتر از 150 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

وی افزود: الگوی اشتغال آفرینی كمیته امداد در سطح كشور به عنوان الگوی اشتغال زایی ایرانی اسلامی مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته و در سال آینده نیز این الگوی اشتغال در سطح بین المللی و جهانی و از طریق كنفرانسی كه توسط سازمان ملل در كشور سوئیس برگزار می شود مطرح خواهد شد.

مدیركل كمیته امداد استان ایلام بیان داشت : كمیته امداد استان ایلام به منظور ایجاد انگیزه و زمینه سازی اشتغال مددجویان امسال تاكنون برای بیش از سه هزار و 400 مددجو دوره های آموزش مهارتی فراهم كرده است.

وی افزود: ساخت مسكن یكی دیگر از ضلع های توانمند شدن مددجویان كمیته امداد و از نیازهای اساسی این قشر بوده و بر همین اساس امسال تاكنون بیش از یك هزار و 200 خدمت در زمینه مسكن به مددجویان استان ایلام ارائه شده است.

موسی نژاد یادآور شد : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال همه خانواده های مددجوی دارای فرزند یتیم در استان ایلام بجز شهر ایلام صاحب مسكن می شوند و تا نیمه نخست سال آینده نیز همه مددجویان روستایی كه دارای زمین باشند صاحب مسكن می شوند./م

بیشتر بخوانید :

- معرفی حدود 2 هزار پرونده واحد مسكن محرومین به بانك های عامل استان
- صرف هزینه 6 میلیاردی برای تأمین مسكن نیازمندان شهرستان بدره
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۰۹:۵۱ - ۰۴/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۶