دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پارك اسلام آباد زنجان/جمع آوری 32 معتاد و خرده فروش مواد مخدر
 
فرمانده انتظامی زنجان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در پارك اسلام آباد زنجان خبر داد.
سرهنگ مرسلی گفت: تأمین امنیت پارك ها و تفرجگاه ها و مراكز تفریحی جزو اولویت های پلیس زنجان است و در همین راستا نیز طرح پاكسازی پارك ها و تفرجگاه ها در ایام تابستان در دستور كار پلیس قرار دارد.

او بابیان اینكه اجرای طرح های پاكسازی اماكن تفریحی كه از مطالبات شهروندان است،  افزود: تمامی پارك ها و تفرجگاه های زنجان از وجود اراذل و اوباش، معتادان، خرده فروشان مواد مخدر پاكسازی می شود.

فرمانده انتظامی زنجان با اشاره به تاكیدات سردار طراقیه مبنی بر اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، گفت: طرح پاكسازی در پارك شهید رجایی و پارك اسلام آباد زنجان اجرا و 32 نفر از معتادان متجاهر، مواد فروش و سارق دستگیر و همچنین 2 دستگاه خودرو و یك دستگاه موتورسیكلت متخلف و مقداری مواد مخدر نیز كشف شد.

سرهنگ مرسلی با اشاره به اینكه طرح های پاكسازی پارك ها و تفرجگاه ها در تمام طول سال به ویژه در ایام تابستان به صورت مستمر در جهت آرامش و امنیت خاطر خانواده ها اجرا می شود از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و موارد مشكوك با مركز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و تخلفات را گزارش كنند.
   تاریخ: ۱۰:۴۸ - ۳۱/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۶