دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

400 میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به جمعیت هلال احمر استان مركزی اختصاص یافت
 
اراك ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان مركزی گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به جمعیت هلال احمر این استان اختصاص یافت.
400 میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به جمعیت هلال احمر استان مركزی اختصاص یافت اراك ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان مركزی گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به جمعیت هلال احمر این استان اختصاص یافت.

«عبدالكریم شعبان زاده» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای تكمیل ساختمان اداری امدادی شهرستان اراك، تكمیل مجتمع امدادی شهرستان شازند و تجهیز و توسعه پایگاه های این جمعیت در استان مركزی تخصیص یافته است.

وی بیان كرد: ردیف اعتباری سفر ریاست جمهوری برای تكمیل پروژه ساختمان اداری امدادی، توانبخشی و انبار جمعیت هلال احمر شهرستان اراك بالغ بر 70 میلیارد ریال است كه با تخصیص اعتبار یاد شده امید است این ساختمان به زودی تكمیل و به بهره برداری برسد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مركزی ادامه داد: شهرستان اراك در مركز استان، قطب صنعت كشور است و عملیات اجرایی و ایجاد ساختمان اداری امدادی در آن یك ضرورت است كه عملیات اجرایی این طرح در هفته هلال احمر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال آغاز شده و انتظار است با تخصیص 100 درصدی، این مجموعه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

شعبان زاده اظهار داشت: شهرستان شازند به واسطه قرار گرفتن صنایع بزرگ استان از قبیل پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه از اهمیت بالایی برخوردار است كه جمعیت هلال احمر در این منطقه نسبت به ساخت مجتمع امدادی و انباری اقدام كرده و عملیات اجرایی این مجموعه در اردیبهشت ماه امسال با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال آغاز شده و در سفر ریاست جمهوری نیز 80 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده شده است.

وی عنوان كرد: برای تكمیل و تجهیز 14 پایگاه امداد و نجات استان مركزی نیز 250 میلیارد ریال در نظر گرفته شده كه از این میزان 150 میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه كشور و 100 میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر مركز برای 2 سال آتی در سال های 1401 و 1402 در نظر گرفته شده است.

استان مركزی با 12 شهرستان دارای بیش از یك میلیون و 480 هزار نفر جمعیت است.

برچسب ها
- اراك
- استان مركزی
- جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۲۷ - ۱۲/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۵