دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

ویزیت اهالی روستای قشلاق دوم در اردوی جهادی پزشكی قرچك
 
اردوی جهادی پزشكی به همت بخشداری و با همكاری گروه جهادی رئوف و حماه المستضعفین، دهیاری و شورای اسلامی در روستای قشلاق دوم بخش مركزی شهرستان قرچك برگزار شد.
ویزیت اهالی روستای قشلاق دوم در اردوی جهادی پزشكی قرچك بخشدار مركزی قرچك در حاشیه بازدید از این اردوی جهادی در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: این اردوی جهادی امروز در روستاهای قشلاق دوم از توابع بخش مركزی قرچك برگزار شده و خدمات رایگان پزشكی به مردم و روستائیان ارائه شده است.

مجید قیصرپناه در خصوص خدمات ارائه شده در این روستا بیان كرد: در این اقدام جهادی ، خدمات رایگانی همچون ارائه خدمات دندانپزشكی ، ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به مراجعین انجام شد.

وی اظهار كرد: ویزیت رایگان پزشكی، مشاوره رایگان خانواده و روانشناسی، مشاوره رایگان تربیتی و سبك زنگی سالم و همچنین مشاوره تغذیه سالم از دیگر خدماتی است كه در این اردوی جهادی به روستائیان ارائه شد.

بخشدار مركزی قرچك همچنین ارزیابی قند خون، شنوایی سنجی، مشاوره پرستاری، فیزیوتراپی، مشاوره مامایی، ارزیابی فشار خون و تزریقات را به عنوان دیگر خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی نام برد.

این مسئول تصریح كرد: جهت رفاه حال مراجعان و ارائه خدمات مطلوب تر، داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی در نظر گرفته شد و داروهای مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه گردید.

گفتنی است این اردو در محل مدرسه یاس نبی و مركز جامع سلامت روستای قشلاق دوم برگزار شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۶:۴۶ - ۱۱/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۱