دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

البرزی ها به كمك دانش آموزان نیازمند شتافتند
 
كرج - ایرنا - مدیركل بهزیستی استان البرز گفت: با تشكیل پویش مشق مهربانی مردم و خیرین این استان به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند.
البرزی ها به كمك دانش آموزان نیازمند شتافتند كرج - ایرنا - مدیركل بهزیستی استان البرز گفت: با تشكیل پویش مشق مهربانی مردم و خیرین این استان به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند.

وجیهه محمدی فلاح روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پویش به مناسبت بازگشایی مدارس و نزدیك شدن به سال تحصیلی جدید فعال شده است.

وی ادامه داد: در استان البرز ادارات بهزیستی شهرستان ها، مراكز دولتی تابعه و همچنین ستاد اداره كل بهزیستی استان كمك های مردمی را جمع آوری می كنند و به دست مددجویان نیازمند تحت پوشش می رسانند.

مدیر كل بهزیستی استان البرز بیان داشت: این بسته های حمایتی تحصیلی شامل اقلامی از قبیل كیف و لوازم التحریر مانند، مداد ، خودكار، پاك كن، تراش،مدادرنگی دفتر و دفتر نقاشی است.

وی باتشكر از همراهی مردم نوع دوست و همیشه در صحنه البرز افزود: مردم و خیرین علاوه بر مراجعه به ادارات بهزیستی و مراكز تابعه سراسر استان البرز می توانند كمك های نقدی خود را از طریق پرداخت مجازی به كارت مشاركتهای مردمی بهزیستی استان البرز به شماره 6367957055485077 و شماره حساب 4181034541961324و یا با كد دستوری #2500006655 اهداء كنند همچنین می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02632549066 تماس حاصل كنند.

استان البرز دارای 500 هزار دانش آموز است.

برچسب ها
- كرج
- موسسات نیكوكاری
- سازمان بهزیستی كشور
- دانش آموزان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۷:۴۳ - ۱۳/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۹