دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

برگزاری نشست علمی تخصصی با موضوع پیشگیری از خودكشی در دانشگاه علوم پزشكی ایران
 
به مناسبت 10 سپتامبر 2022 روز جهانی پیشگیری از خودكشی نشست «علمی – تخصصی» با شعار آگاهی بخشی، مسئولیت اجتماعی و پیشگیری از خودكشی امروز از ساعت 10 تا 13 در سالن VIP مركز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشكی ایران برگزار می شود.
برگزاری-نشست-علمی-تخصصی-با-موضوع-پیشگیری-از-خودكشی-در-دانشگاه-علوم-پزشكی-ایران

سینا پرس : به مناسبت 10 سپتامبر 2022 روز جهانی پیشگیری از خودكشی نشست «علمی – تخصصی» با شعار آگاهی بخشی، مسئولیت اجتماعی و پیشگیری از خودكشی امروز از ساعت 10 تا 13 در سالن VIP مركز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشكی ایران برگزار می شود.  مركز مشاوره دانشجوئی دانشگاه علوم پزشكی ایران و اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و با همكاری سازمان های علمی و تخصصی ذی ربط در پیشگیری و مداخله در بحران خودكشی، نشست «علمی – تخصصی»  آگاهی بخشی، مسئولیت اجتماعی و پیشگیری از خودكشی را امروز چهارشنبه 16 شهریور ماه 1401 در مركز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشكی ایران با حضور مسئولان و متخصصان برگزار می كنند.

در این نشست تخصصی مسئولان و متخصصان از سازمان های مختلف چون دانشگاه ها، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی، سازمان آموزش و پرورش، امور اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی، سازمان بهزیستی كشور، سازمان آتش نشانی،  روحانیون و انجمن های «علمی – تخصصی» حضور دارند.

 شعار امسال روز جهانی پیشگیری از خودكشی «با عمل امید بیافرینیم» تعیین شده است.
منبع خبر:
سیناپرس
   تاریخ: ۱۰:۱۲ - ۱۶/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۵