دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه ملی عكس آسیب های اجتماعی در خرم دره
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره، از برگزاری نمابشگاه ملی عكس آسیب های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
برگزاری نمایشگاه ملی عكس آسیب های اجتماعی در خرم دره مهدی مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار كرد: این نمایشگاه با محورهای كودكان كار، تكدی گری، اعتیاد، خانواده های بدسرپرست، بی خانمانی و حاشیه نشینی با 84 اثر از 40 عكاس از شهرهای مختلف در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی عنوان كرد: پس از داوری آثار، حجاز صداقت و مهرداد كبابیان از قزوین و مینتا سمیعی از اراك به عنوان عكاسان منتخب جشنواره تقدیر و سارا عسگری، ساغر قاسمی، مرضیه مقدم، مهدیس شیخی، مهدیس نجفی و فائزه نژادحسینی از خرم دره نیز شایسته تقدیر شدند.

این مسئول، آسیب های اجتماعی را یكی از دغدغه های مهم برشمرد و با اشاره به آسیب های بدحجابی در جامعه، گفت: بی حجابی نقش عمده ای در تضعیف فضایل اخلاقی دارد و در مقابل حجاب منزلت زنان را بالا برده و آنان را ارزشمند می سازد و مفاسد فردی و اجتماعی را كاهش می دهد.

مرادی محور برنامه های امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان كرد و گفت: در همین راستا نمایشگاه های عكس، هنرهای تجسمی، نمایش های خیابانی و مسابقات مختلف فرهنگی و هنری متعددی از ابتدای سال تاكنون برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره خاطرنشان كرد: این نمایشگاه تا 17 شهریورماه در فرهنگ سرای امام خمینی (ره) خرم دره دایر است و از ساعت 14 تا 19 پذیرای عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۹:۵۵ - ۱۶/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۷