دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

662 نفر از روستاییان سیستان و بلوچستان ویزیت رایگان شدند
 
زاهدان- ایرنا -مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 662 نفر از روستاییان شهرستان های ایرانشهر، راسك و كنارك در یك ماه اخیر در قالب كاروان سلامت جمعیت هلال احمر ویزیت رایگان شدند.
662 نفر از روستاییان سیستان و بلوچستان ویزیت رایگان شدند زاهدان- ایرنا -مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 662 نفر از روستاییان شهرستان های ایرانشهر، راسك و كنارك در یك ماه اخیر در قالب كاروان سلامت جمعیت هلال احمر ویزیت رایگان شدند.

علیرضا میربهاءالدین روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای كمك به سلامت اقشاركم برخوردار سیستان و بلوچستان كاروان های سلامت با هدف رفع مشكلات بهداشتی و درمانی مردم خدمات مختلف درمانی را به روستاییان استان ارائه دادند.

وی اجرای 21 پروژه حمایتی- معیشتی به ارزش افزون بر چهار میلیارد ریال توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر همزمان با بهمن در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: این پروژه ها در قالب توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان 10 شهرستان استان اجرایی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: در همین راستا با حضور گروه «خیران نیكوكار ایران زمین» 60 تانكر 500 لیتری و 230 سبد معیشتی به ارزش یك میلیارد و 610 هزار ریال بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی با اشاره به طرح« نیابت» اظهارداشت: 361 نفر از خانواده شهدا، سالمندان و معلولان استان در قالب اهداف بشردوستانه در قالب این طرح مورد تكریم قرار گرفتند.

میربهاءالدین اظهارداشت: ارزش اقلام اهدایی در اجرای این طرح بیش از 786 میلیون و 200 هزار ریال بود كه توسط خیران و اعضای داوطلب اهدا شد.

وی از اهدای 444 واحد خون توسط نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر استان در بهمن امسال خبر داد و افزود: با توجه به شیوع كرونا بیماران زیادی نیازمند دریافت خون هستند و این امر ضرورت ایجاد آگاهی و اطلاع رسانی در جامعه را تبدیل به وظیفه ای اجتناب ناپذیر می كند.

برچسب ها
- سیستان و بلوچستان
- سازمان امداد و نجات هلال احمر
- بهداشت و سلامت
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۰۱ - ۰۵/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۵