دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

شورای فرهنگی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشكیل جلسه داد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

شورای فرهنگی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشكیل جلسه داد

شورای فرهنگی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با حضور رئیس دانشگاه، معاونان فرهنگی دانشجویی و آموزشی، رئیس اداره فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه، نماینده بسیج جامعه پزشكی دانشگاه، كارشناس دبیرخانه شورای فرهنگی دانشگاه و نمایندگان بسیج دانشجویی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تشكیل جلسه داد.

به گزارش وبدا به نقل از مفدا علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ دكتر "حمیدرضا خانكه" رئیس دانشگاه طی سخنانی در این نشست، ضمن خیر مقدم گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم از معاونت فرهنگی دانشجویی كه در این مدت اقدامات اساسی در سطح خوابگاه های دانشجویی داشتند و با منابع محدود سعی كردند امكانات خوبی را مهیا كنند، تشكر و قدر دانی می نمایم.

در ادامه، دكتر " محمد سعید خانجانی" معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت؛ برای ورود دانشجویان جدید آمادگی نسبی داریم و مقدمات برای شروع ترم جدید مهیا شده است.

در ادامه، دكتر "حمیدرضا خرم خورشید" معاون آموزشی دانشگاه نیز اظهار داشت: فضای اصلی دانشگاه جنبه تربیتی آن است و دانشجویان خود را در این محیط جهت ورود به جامعه آماده می كنند، ان شا الله برای مدیران گروه های آموزشی جلساتی خواهیم داشت و در راستای این رسالت خطیر، فعالیت خواهیم كرد.

در ادامه " امین فرزاد" رئیس اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه موارد واصل شده به دبیرخانه شورای فرهنگی دانشگاه، كه طی جلسه ای در كمیته اجرایی شورای فرهنگی بررسی و مواردی كه نهایی شدند را ارائه داد و سایر اعضای جلسه پیرامون موارد مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مقرر شد ، برگزاری مراسم دانشجویان ورودی جدید، تور یك روزه بازدید از مركز روانپزشكی رازی و بیمارستان توانبخشی رفیده ویژه دانشجویان ورودی جدید با محوریت فعالیت دانشجویان و حمایت معاونت فرهنگی دانشجویی و معاونت آموزشی انجام شود.

همچنین مقرر شد در خصوص امكان سنجی برگزاری مراسم جشن سی امین سالگرد تأسیس دانشگاه همزمان با جشن فارغ التحصیلانی دانشجویان ، پروپوزالی از طرف بسیج دانشجویی و شورای صنفی آماده و بررسی آن در جلسه آینده جزو دستور كار باشد.

" برگزاری اردوی چند روزه به صورت كمپینگ و شب مانی ویژه دانشجویان در طول ترم جاری، برگزاری رویداد تبادل نوآوری در حوزه توانبخشی و سلامت اجتماعی در آبان ماه ویژه دانشجویان، برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در آبان ماه، نامگذاری درمانگاه دانشگاه به نام مرحومه دكتر روشنك وامقی، نامگذاری ساختمان شماره 4 به نام سركار خانم دكتر مداح، برپایی ایستگاه نذرخون به مناسبت ایام اربعین حسینی با محوریت بسیج دانشجویی، برگزاری كارگاه آموزشی ( عكاسی با موبایل، خوشنویسی با خودكار، تولید محتوای گرافیكی، سواد رسانه ای، تفسیر و حفظ قرآن و ...) در طول ترم تحصیلی با محوریت اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه، اجرای برنامه گلگشت با همكاری اداره فرهنگی، اداره تربیت بدنی و مشاوره ویژه دانشجویان به تفكیك پسر و دختر، برپایی موكب ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه توانبخشی در روز اربعین در مسیر پیاده روی میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی با محوریت بسیج دانشجویی نیز مورد بررسی و تایید شورا قرار گرفت.

انتهای پیام/

   تاریخ: ۰۶:۰۷ - ۱۷/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۸