دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

وب دا - آغاز طرح حامیم در استان تهران / برگزاری دوره توانمند سازی دانشجویان فعال سیاسی، فرهنگی، اجتماعی (حلقه های میانی)
 
طرح "حامیم " از روز شنبه، توسط دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور برگزار شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ آغاز طرح حامیم در استان تهران / برگزاری دوره توانمند سازی دانشجویان فعال سیاسی، فرهنگی، اجتماعی (حلقه های میانی)
طرح "حامیم " از روز شنبه، توسط دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور برگزار شده است.

آغاز طرح حامیم در استان تهران / برگزاری دوره توانمند سازی دانشجویان فعال سیاسی، فرهنگی، اجتماعی (حلقه های میانی)

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه، مراسم آغاز به كار این دوره آموزشی با حضور دانشجویان فعال و با سخنرانی حجت الاسلام رجالی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد. در ادامه، دكتر برزویی رئیس پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور و حجت السلام كرمی مدیر فرهنگی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها به عنوان مهمان وبژه مراسم افتتاحیه به سخنرانی پرداختند.

حجت السلام كرمی با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: مهم ترین وظیفه تشكل ها ، مطالبه گری دقیق و به موقع است كه در این دوره سعی می شود تا این توانمندی در دانشجویان ایجاد شود. سپس حجت الاسلام صدیقی به شرح برنامه پرداخت و دانشجویان در اولین كلاس خود شركت كردند.

براساس این گزارش، كلاس های سه گانه شامل سه بحث اندیشه اسلامی، تاریخ تحلیلی و انقلاب اسلامی است كه در آن به ترتیب كتاب های طرح كلی اندیشه اسلامی، همرزمان حسین علیه السلام و خط امام تدریس شد. همچنین در نوبت عصر كارگاه های تخصصی و تشكیلاتی با سرفصل های جریان شناسی و بررسی تحولات منطقه، تحلیل محتوا و برنامه سازی رسانه ای، كارگاه بایسته ها و الزامات شبكه ای، نوآوری فرهنگی در عصر پلتفرم ها، خبرنگاری مجازی، روش شناسی مواجه با انواع شبهات و ... می باشد.

شایان ذكر است، اكران فیلم و بازدید از مكان های تاریخی و تورهای علمی و برگزاری مراسم شبانه با حضور مبلغین حوزوی از دیگر برنامه های این طرح ملی می باشد.

گفتنی است، این طرح به مدت یك هفته با مشاركت دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۰:۴۸ - ۱۶/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۵