دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

جشن نیكوكاری در كهگیلویه و بویراحمد با شعار عیدی برای همه برگزار می شود
 
مدیركل كمیته امداد كهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن نیكوكاری امسال با شعار عیدی برای همه به منظور كمك به نیازمندان در استان برگزار می شود.
جشن نیكوكاری در كهگیلویه و بویراحمد با شعار عیدی برای همه برگزار می شود "قباد مبشری" در جمع خبرنگاران با حضور مدیركل امور اجرایی زكات كشور، از برگزاری جشن نیكوكاری در استان خبر داد و افزود: جشن نیكوكاری از 13 اسفندماه همانند سال های گذشته و هم زمان با سراسر كشور در استان برگزار می شود.
وی بابیان اینكه این جشن از روز 13 اسفندماه در مدارس سراسر استان برگزار می شود، تصریح كرد: با توجه به ویروس منحوس كرونا و شرایط حاكم بر كشور زنگ نیكوكاری در فضای مجازی به صدا درمی آید.
مدیركل كمیته امداد كهگیلویه و بویراحمد اظهار كرد: با توجه به اینكه امكان توزیع پاكت نیكوكاری در بین دانش آموزان وجود ندارد با هماهنگی حوزه فرهنگی كمیته امداد و آموزش وپرورش از طریق شبكه های آموزش مجازی ازجمله شاد با برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع احسان و نیكوكاری در سطح مدارس و معرفی درگاه های پرداخت غیرحضوری و شماره كارت های مجازی در این شبكه از ظرفیت دانش آموزان در این زمینه استفاده می شود.
مبشری تاكید كرد: جشن نیكوكاری در 14 اسفندماه در پایگاه های اصلی كمیته امداد و در روز جمعه 15 اسفندماه در میعادگاه های نماز جمعه ادامه می یابد.
وی ادامه داد: از ابتدای بهمن ماه امسال تاكنون دو میلیارد و 500 میلیون تومان كمك های مردمی در قالب جشن نیكوكاری برای كمك به نیازمندان جمع آوری شده است.
مدیركل كمیته امداد كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینكه بیش از 10 هزار یتیم و فرزند محسنین از خدمات كمیته امداد كهگیلویه و بویراحمد بهره مند هستند، بیان كرد: 16 هزار زن سرپرست خانوار نیز در استان از حمایت این نهاد برخوردارند كه برای حمایت از این نیازمندان به كمك های مردم خیر و نیكوكار نیازمندیم.
به گزارش ایسنا، مبشری با بیان اینكه امید است امسال با توجه به شرایط ویژه برگرفته از ویروس كرونا و همچنین زلزله سی سخت كه زندگی نیازمندان زیادی را تحت تأثیر قرار داده است، بتوانیم كمك های خوبی در این جشن برای نیازمندان جمع آوری كنیم، خاطرنشان كرد: مردم خیر و نیكوكار برای كمك به هم نوعان خود در این جشن می توانند با شماره گیری كد #10748877 كمك های خود را اهداء كنند.
انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۸:۲۳ - ۰۵/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۷