دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

سپاه پاسداران تایباد 36 واحد مسكونی برای محرومین ساخت
 
مشهد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد گفت: جهادگران بسیجی این ناحیه با كمك خیران از ابتدای امسال تاكنون 36 واحد مسكونی برای محرومین و نیازمندان این شهرستان ساخته یا تعمیر كرده اند.
سپاه پاسداران تایباد 36 واحد مسكونی برای محرومین ساخت مشهد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد گفت: جهادگران بسیجی این ناحیه با كمك خیران از ابتدای امسال تاكنون 36 واحد مسكونی برای محرومین و نیازمندان این شهرستان ساخته یا تعمیر كرده اند.

سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاكنون 6 واحد مسكونی برای مددجویان نهادهای حمایتی كمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان با هزینه افزون بر پنج میلیارد و 200 میلیون ریال ساخته شده است.

وی با بیان این كه گروههای بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در تعمیر واحدهای مسكونی نیازمندان هم مشاركت دارند ادامه داد: از ابتدای امسال 30 واحد مسكونی خانواده های زیرپوشش كمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیازمندان در این شهرستان تعمیر و مرمت شده كه برای آنها یك میلیارد و 50 میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد گفت: علاوه بر آن بسیجیان جهادگر برای اتمام ساخت سه واحد مسكونی با كمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد و بهزیستی همكاری كردند.

وی افزود: ادارات و دستگاههای متولی نیز در صدور پروانه ساخت و امتیاز انشعاب های آب، برق و گاز این واحدهای مسكونی همكاری بسیار خوبی انجام داده اند.

سرهنگ بیدل ادامه داد: از ابتدای امسال تاكنون 510 سری جهیزیه با كالاهای 100 درصد ایرانی به ارزش هر سری 60 میلیون ریال بین زوجهای جوان این شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری كرونا تاكنون 15 هزار و 600 سبد غذایی به ارزش هر سبد سه میلیون ریال بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

شهرستان تایباد متشكل از 2 بخش مركزی و میان ولایت با 38 روستا و جمعیت افزون بر 138 هزار نفر در 225 كیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب ها
- تایباد
- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
- محرومیت
- مسكن
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۷:۴۲ - ۰۵/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۷