دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وب دا - ارائه 11 خدمت درمانی با تعرفه دولتی در دانشكده دندانپزشكی
 
رئیس دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان از ارائه خدمات درمانی دندانپزشكی با تعرفه دولتی در دانشكده دندانپزشكی خبر داد و گفت: همینك ارائه 11 خدمت درمانی با تعرفه دولتی در بخش های مختلف دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان زیر نظر اساتید علمی فراهم شده است
دانشگاه علوم پزشكی اصفهان ارائه 11 خدمت درمانی با تعرفه دولتی در دانشكده دندانپزشكی
رئیس دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان از ارائه خدمات درمانی دندانپزشكی با تعرفه دولتی در دانشكده دندانپزشكی خبر داد و گفت: همینك ارائه 11 خدمت درمانی با تعرفه دولتی در بخش های مختلف دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان زیر نظر اساتید علمی فراهم شده است



رئیس دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان از ارائه خدمات درمانی دندانپزشكی با تعرفه دولتی در دانشكده دندانپزشكی خبر داد و گفت: همینك ارائه 11 خدمت درمانی با تعرفه دولتی در بخش های مختلف دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان زیر نظر اساتید علمی فراهم شده است.

دكتر رضوی در گفت وگو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: با توجه به گران بودن قیمت خدمات دندانپزشكی در بخش های خصوصی، دانشكده دندانپزشكی زمینه ارائه این خدمات را با قیمت دولتی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه گروههای كم درآمد فراهم كرده است.

وی با اشاره به بخش های مختلف دندانپزشكی گفت: بخش های تشخیص بیماری های دهان و دندان، رادیولوژی، پروتز، كودكان، جراحی(كشیدن دندان)، ارتودنسی، ترمیمی(درمان ریشه) و لثه(جرم گیری و جراحی لثه) و بیماریهای دهان (پاتولوژی) و آسیب شناسی ضایعات به صورت یك مجموعه كامل، به ارائه خدمات به بیماران می پردازند؛ بعلاوه بخشی بنام كارورزی و درمان های جامع نگر با اعزام تیم های درمانگر به مناطق محروم، خدمات دندانپزشكی را ارائه می نماید.

رئیس دانشكده دندانپزشكی تصریح كرد: تمامی خدمات درمانی توسط دانشجویان دندانپزشكی و زیر نظر اساتید دانشگاه انجام می گیرد و این در حالی است كه با كمترین میزان خطای پزشكی در این حوزه مواجه بودیم.

وی كیفیت كار درمان دندانپزشكی توسط دانشجویان دانشكده را هم ردیف با درمان های خارج از دانشگاه و مطب های خصوصی عنوان كرد و گفت: مراحل درمان بیماریهای دهان و دندان در دانشكده ها با صرف وقت بیشتر و دقت بالاتری انجام می گیرد.

دكتر رضوی تصریح كرد: بیماران برای دریافت نوبت باید از طریق شماره تلفن 33033950 و یا سایت nobat.mui.ac.ir اقدام كنند.

وی با اشاره به اینكه به علت ارائه تمام خدمات درمانی در یك مجموعه، افرادی كه نیازمند چندین خدمات هستند، با یك بار مراجعه میتوانند این خدمات را در كمترین زمان و با كیفیت مطلوب دریافت كنند، گفت: اكنون بسیاری از مردم از خدمات درمانی دانشكده اطلاعی ندارند و چنانچه در این حوزه اطلاع رسانی درست انجام بگیرد شاهد استقبال بالای مراجعین برای استفاده از خدمات درمانی خواهیم بود.

دكتر رضوی امكان درمان بیماریهای دهان و دندان را برای كودكان 6 تا 12 ساله در این مركز خبر داد و افزود: امكان درمان برای بیماران خاص، كشیدن دندان، عصب كشی، پر كردن دندان، گذاشتن دندان مصنوعی تكه ای و كامل، جرم گیری و ایمپلنت برای تمامی سنین در این دانشكده وجود دارد.

رئیس دانشكده دندانپزشكی تصریح كرد: این دانشكده مجهز به اتاق عمل ویژه دندانپزشكی است و برای درمان بیماران خاص و معلولان ذهنی یا جسمی، كه بایستی تحت بیهوشی عمومی برای درمان های دندانپزشكی قرار بگیرند، همه امكانات فراهم می باشد.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۱:۰۵ - ۲۲/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۲۱۰