دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

بازدید رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از مركز جامع درمان و توانبخشی « امید فردا »
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

بازدید رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از مركز جامع درمان و توانبخشی « امید فردا »

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با همراهی رئیس دبیرخانه مشاركت های اجتماعی و مدیر اداره بازرسی این دانشگاه، و مسئولان مركز جامع درمان و توانبخشی بیماران اعصاب و روان « امید فردا »، از امكانات این مركز دیدن كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مسئولان مركز درمان و توانبخشی بیماران اعصاب و روان امیدفردا، با دعوت از دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه برای حضور در این مركز، درخواست خود مبنی بر استفاده از تجارب و دانش تخصصی اساتید و متخصصان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در زمینه درمان و توانبخشی بیماران اعصاب و روان را مطرح كردند.

دكتر خانكه نیز ضمن شركت در این برنامه، همكاری دانشگاه با مركز امیدفردا، در زمینه ارائه خدمات تخصصی حوزه سلامت روان به بیماران و همكاری های آموزشی و پژوهشی را در قالب امضای تفاهم نامه همكاری میان دو طرف، امكانپذیر دانست.

گفتنی است، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با 23 گروه آموزشی و 8 مركز تحقیقات تحت نظارت وزارت بهداشت، علاوه بر تعلیم و تربیت نیروی متخصص در رشته های سه حوزه سلامت (توانبخشی، سلامت روانی و سلامت اجتماعی)، از طریق مراكز درمانی تابعه، نسبت به ارائه خدمات مربوط به این سه حیطه اقدام می كند.

مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی ( امین آباد )، بعنوان بزرگترین و قدیمی ترین مركز روانپزشكی منطقه خاورمیانه، از جمله مراكز آموزشی و درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است كه با بهره گیری از توان تخصصی متخصصان و اساتید دانشگاه و كادری مجرب، انواع اختلالات اعصاب و روان را بصورت سرپایی (كلینیك ها) و بستری در بخش های مختلف، درمان می كند.

انتهای پیام/

   تاریخ: ۱۷:۱۲ - ۲۱/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۱