دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون،كار ، رفاه اجتماعی در كمیسیون های مجلس بررسی می شود
 
تهران - ایرنا - كمیسیون های مجلس در این هفته بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، كار و رفاه اجتماعی را در دستور كار قرار دارند و وزرای كشور، بهداشت، آموزش و پرورش، علوم و نفت هم برای ارائه گزارش و پاسخ به برخی از سوالات نمایندگان در كمیسیون ها حاضر خواهند شد.
برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون،كار ، رفاه اجتماعی در كمیسیون های مجلس بررسی می شود تهران - ایرنا - كمیسیون های مجلس در این هفته بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، كار و رفاه اجتماعی را در دستور كار قرار دارند و وزرای كشور، بهداشت، آموزش و پرورش، علوم و نفت هم برای ارائه گزارش و پاسخ به برخی از سوالات نمایندگان در كمیسیون ها حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مجلس شورای اسلامی در این هفته در روزهای سه شنبه و چهارشنبه( 29 و 30 شهریورماه) تشكیل جلسه خواهد داد و كمیسیون های مجلس نیز بررسی طرح ها و لوایح و سوال از برخی از وزرای دولت را در دستور كار دارند.

جلسه كمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر كشور و رئیس سازمان انرژی اتمی

نمایندگان عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز سه شنبه 29 شهریورماه گزارش مربوط به اربعین حسینی را از وزیر كشور استماع خواهند كرد. همچنین نشست مشترك اعضای كمیسیون با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و حضور وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در كمیسیون به منظور تشریح و ارائه برنامه ها در دستور كار روز سه شنبه كمیسیون امنیت ملی است.

برنامه های وزیر پیشنهادی كار در كمیسیون عمران بررسی می شود

بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون كار و رفاه اجتماعی و نیز بررسی لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در دستور كار نشست هفته جاری كمیسیون عمران مجلس است.

بررسی قانون تسهیل صدور مجوزهای كسب و كار در كمیسیون جهش تولید

كمیسیون ویژه جهش تولید در این هفته، ادامه بررسی عملكرد و ارزیابی نحوه اجرای مواد (1) و (7) قانون اجرای سیاست های كلی اصل 44 قانون اساسی و قانون تسهیل صدور مجوزهای كسب و كار با حضور مسئولان وزارتخانه ها در دستور كار دارد.

ایرادات شورای نگهبان به طرح بانكداری اسلامی در كمیسیون اقتصادی بررسی می شود

كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ابتدای نشست روز سه شنبه ادامه مواد ارجاعی از صحن طرح بانكداری جمهوری اسلامی را بررسی خواهد كرد و پس از آن نیز نشست مشتركی را با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می كند. همچنین قرار است وزیر پیشنهادی تعاون، كار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه برنامه های خود را در این كمیسیون تشریح كند.

اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملكرد شركت ملی نفت انتخاب می شوند

كمیته نیرو كمیسیون انرژی فردا دوشنبه اجرای بند (ی) تبصره (15) قانون بودجه سال 1400 و ردیف مربوطه در جدول تبصره (14) قانون بودجه سال 1401 كل كشور با موضوع تعهدات سوخت صرفه جویی شده در نیروگاه های تجدیدپذیر را پیگیری خواهد كرد.

اعضای كمیسیون انرژی روز سه شنبه اعضای هیات رئیسه هیات تحقیق و تفحص از عملكرد شركت ملی پالایش و پخش و فرآورده های نفتی ایران را انتخاب خواهند كرد. همچنین در این روز اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملكرد وزارت نیرو در دولت های یازدهم و دوازدهم درخصوص توسعه ظرفیت های نیروگاهی كشور انتخاب خواهند شد. اعضای كمیسیون در این روز قرار است طرح بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش راندمان كارخانه های سیمان كشور بررسی كنند. در روز چهارشنبه نیز برنامه های وزیر پیشنهادی تعاونی، كار و رفاه اجتماعی بررسی خواهد شد.

لایحه تشكیل پلیس ویژه اطفال و نوجوانان در كمیسیون قضایی و حقوقی بررسی می شود

بررسی لایحه پلیس ویژه اطفال و نوجوانان در كمیته حقوق جزا و جرم شناسی، بررسی طرح تشكیل سازمان نظام داوری جمهوری اسلامی ایران در كمیته حقوق عمومی و بین الملل در دستور كار فردا (دوشنبه) كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس است.

در روز سه شنبه نیز انتخابات هیأت رئیسه كمیسیون قضایی و حقوقی در اجلاسیه سوم دوره یازدهم مجلس برگزار می شود و انتخاب اعضای كمیسیون و معرفی آن ها به مجلس برای عضویت در ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز، كارگروه كمیته تعیین مصادیق محتوای جرائم رایانه ای، شورای راهبردی دادرسی الكترونیكی و شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرم پول شویی و تامین مالی تروریسم هم در دستور كار این روز كمیسیون است.

كمیسیون حقوقی و قضایی در روز چهارشنبه ادامه بررسی طرح یك فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد، بررسی برنامه وزیر پیشنهادی تعاون كار و رفاه اجتماعی و ادامه بررسی طرح صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناك را در كمیته حقوق جزا و جرم شناسی در دستور كار دارد.

برنامه های وزیر پیشنهادی كاردر كمیسیون اجتماعی و بهداشت بررسی می شود

كمیسیون اجتماعی مجلس در روز سه شنبه برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، كار و رفاه اجتماعی را در دستور كار دارد و در ادامه ماده 4 طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی را كه ارجاعی از صحن است را بررسی خواهد كرد. همچنین ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام كاركنان دولت برای دستور روز این كمیسیون پیش بینی شده است.

در كمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشكی مجلس نیز قرار است در این هفته گزارش معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی بررسی شود و اعضای كمیسیون برنامه های وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی را نیز استماع كنند.

بررسی لایحه نظام جامع باشگاه داری در كمیسیون فرهنگی

اعضای كمیسیون فرهنگی مجلس در این هفته و روز سه شنبه، ادامه بررسی لایحه نظام جامع باشگاه داری در جمهوری اسلامی ایران را در دستور كار دارند و در روز چهارشنبه نیز جلسه هیات رئیسه همراه با بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، كار و رفاه اجتماعی در دستور كار این كمیسیون است.

طرح نظام برنامه ریزی و بودجه كشور در كمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی می شود

كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز سه شنبه(29 شهریور ماه) طرح دوفوریتی استفساریه بند(ه) تبصره 12 قانون بودجه كل كشور را بررسی خواهد كرد و در ادامه طرح نظام برنامه ریزی و بودجه كشور در دستور این كمیسیون قرار خواهد گرفت.

آئین نامه واردات خودرو در كمیسیون صنایع و معادن بررسی می شود

اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس روز سه شنبه (29 شهریور ماه) موضوعات اسقاط خودرو و آئین نامه واردات خودرو با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در دستور كار دارند.

حضور وزیر پیشنهادی تعاون كار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی صلاحیت مدارك،سوابق در كمیسیون آموزش

دعوت از وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی جهت بررسی موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و حضور وزیر پیشنهادی تعاون كار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی صلاحیت مدارك،سوابق و برنامه های وی در دستور كاراین هفته كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.

طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه در كمیسیون امور داخلی كشور و شوراها بررسی می شود

بررسی طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها كه اعاده شده از شورای نگهبان است وگزارش وزیر كشور درباره راهپیمایی اربعین حسینی این هفته در كمیسیون امور داخلی كشور و شوراها بررسی می شود.

وزیر نفت درباره تامین سوخت مورد نیاز كشاورزی به اعضای كمیسیون پاسخ می دهد

نشست مشترك كمیسیون كشاورزی با وزیر نفت درباره سوخت مورد نیاز بخش كشاورزی، بررسی مشكلات تامین نهاده های دامی و زراعی در سال زراعی جدید و گزارش عملكرد نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان خاویار و كشاورزی سازمان ملل متحد(فائو) در دستور این هفته كمیسیون كشاورزی مجلس است.

برچسب ها
- مجلس شورای اسلامی
- جمهوری اسلامی ایران
- سازمان انرژی اتمی ایران
- كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی
- وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعی
- وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۱:۰۷ - ۲۷/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۵