دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

تسهیلات بلاعوض به مستمری بگیران سی سخت پرداخت می شود
 
مدیركل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی كشور از پرداخت مستمری و وام بلاعوض برای مستمری بگیران جامعه هدف بهزیستی در شهرستان دنا خبر داد.
محمدرضا كاظم زاده دیروز دوشنبه در شهر سی سخت به خبرنگار ایرنا گفت:
تا امروز 300 خانواده تحت پوشش حمایت بهزیستی مورد بازدید میدانی قرار گرفته است كه از این تعداد منازل مسكونی 50 خانوار صددرصد تخریبی بوده است.
وی درخصوص اقدامات انجام شده برای مسكن مستمری بگیران شهر سی سخت گفت :در بحث اقدامات مسكن یك كانكس برای خانواده دو معلولی تهیه شده است كه نسبت به تكمیل تجهیزات این كانكس همكاران در حال تلاش هستند.مدیركل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی كشور اضافه كرد: تا كنون در شهرستان دنا یك هزار و 133 نفر ،گروه جامعه هدف بهزیستی هستند كه از سازمان بهزیستی مستمری دریافت می كنند كه یكشنبه شب مستمری از 500 هزار تا یك میلیون تومان به حساب آنها واریز شد.
محمدرضا كاظم زاده به تفاهم نامه بنیاد مسكن و سازمان بهزیستی اشاره كرد و افزود: در بحث مسكن با توجه به تفاهم نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مسكن و تاییدیه بنیاد ، سازمان بهزیستی با توجه به تفاهم نامه مبلغ 20 میلیون تومان برای ساخت هر واحد مسكن مددجویان اقدام خواهد كرد.
زلزله ای به بزرگی 5.6 ریشتر ساعت 22 و پنج دقیقه و 34 ثانیه چهارشنبه شب 29 بهمن ماه 1399 شهر سی سخت مركز شهرستان دنا را لرزاند.
منبع خبر:
روزنامه کیهان
   تاریخ: ۲۱:۵۷ - ۰۴/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۲