دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

پایان عملیات نجات واسكان اضطراری هلال احمر در سی سخت
 
سخنگوی هلال احمر در پایان عملیات نجات و اسكان اضطراری در منطقه زلزله زده سی سخت خبر داد.
پایان عملیات نجات واسكان اضطراری هلال احمر در سی سخت سخنگوی هلال احمر در پایان عملیات نجات و اسكان اضطراری در منطقه زلزله زده سی سخت خبر داد.
به گزارش شبكه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدسیان گفت: تاكنون حدود 2 هزار بسته غذایی شامل كنسرو، میان زلزله زدگان توزیع شده است و در صورت نیاز بسته های غذایی بیشتری توزیع خواهد شد.

وی گفت: لكه گیری های نهایی انجام شد و افرادی كه چادر نداشتند، چادرهای مورد نیاز خود را برای اسكان اضطراری دریافت كردند. در مجموع 3331 خانوار را تحت پوشش قرار دادیم و به همین تعداد چادرها در انواع مختلف متناسب با تعداد اعضای خانوار، توزیع كردیم. تا ساعاتی دیگر پایان عملیات نجات و اسكان اضطراری هموطنان اعلام می شود.

قوسیان بیان كرد: از این پس فعالیت های داوطلبانه و بشردوستانه آغاز می شود و سازمان جوانان و داوطلبان تیم های حمایت روانی خود را در منطقه مستقر خواهند كرد و این تیم ها جایگزین نیروهای امدادی كه عملیات نجات و اسكان اضطراری را انجام داده بودند، می شوند. البته كماكان نیروهای امدادی هلال احمر در منطقه حضور دارند تا در صورت نیاز به امدادرسانی خدمات لازم را ارائه دهند.

دبیركل جمعیت هلال احمر در پایان از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج كه در 2 روز اخیر به تأمین امنیت كمك كردند تقدیر و تشكر كرد، چراكه تأمین امنیت موجب شد امدادرسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

منبع:مهر
منبع خبر:
دانا
   تاریخ: ۰۹:۲۲ - ۰۵/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۱