دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

وب دا - جهاد پزشكان جهادی استان بوشهر در مناطق محروم/ بیمارستان صحرایی در زیارت ساحلی شهرستان دشتی بر پا شد/ گزارش تصویری
 
رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بیمارستان صحرایی با حضور پزشكان متخصص و كادرمان در مركز خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) زیارت ساحلی شهرستان دشتی برپا شد.
گزارش تصویری جهاد پزشكان جهادی استان بوشهر در مناطق محروم/ بیمارستان صحرایی در زیارت ساحلی شهرستان دشتی بر پا شد/ گزارش تصویری
رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بیمارستان صحرایی با حضور پزشكان متخصص و كادرمان در مركز خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) زیارت ساحلی شهرستان دشتی برپا شد.



دكتر حسن ملكی زاده در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشكی در گفت وگو با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی با بخش های مختلف تخصصی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 6 و 7 مهرماه به مدت 2 روز در مركز خدمات جامع سلامت امام رضا (ع) زیارت ساحلی شهرستان دشتی فعال است.
وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این بیمارستان به مدت دور روز برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم شریف دهستان كبگان و به مناسبت هفته دفاع مقدس بر پا شده است.
دكتر ملكی زاده اضافه كرد: در روز اول پزشكان بسیجی در تخصص های زنان، اطفال، فیزیوتراپی، ارتوپدی و چشم پزشكی با حضور در بیمارستان تخصصی صحرایی خدمات موردنیاز را به صورت رایگان به اهالی منطقه ارائه داده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با بیان اینكه خدمات تخصصی مختلف و متناسب با نیاز مردم در این بیمارستان ارائه می شود، گفت: علاوه بر ارائه خدمات تخصصی پزشكی، خدمات مامایی، پرستاری، دارویی و مشاوره تغذیه و روان شناس بالینی نیز رایگان به متقاضیان ارائه می شود.
وی برپایی بیمارستان صحرایی را در امتداد رشادت ها و ایثارگری كادر بهداشت و درمان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: كادر بهداشت و درمان همواره در خدمت به مردم و برای سربلندی این نظام تلاش و كوشش فراوانی داشته اند و در ایام شیوع ویروس كرونا از خود گذشتگی آن ها در اذهان مردم ماندگار خواهد بود.
دكتر ملكی زاده با بیان اینكه در روز اول حدود 350 بیمار ویزیت شده اند كه تعداد زیادی از آنها كاندیدای عمل جراحی شده اند اضافه كرد: اگر نیاز به خدمات بستری و تخصصی بیشتر برای مراجعه كنندگان باشد آنان به بیمارستان دولتی مركز استان ارجاع داده می شوند و بیمارانی كه نیاز به پیگیری نیز داشته باشند كارهای آن ها در فرصت مناسب انجام خواهد شد.
وی تصریح كرد: این گونه خدمات اگرچه مشكلات مردم را به صورت ریشه ای نمی تواند حل كند ولی حضور جهادی متخصصین در بین مردم و مناطق محروم بیانگر این است كه همیشه بین شما مردم عزیز هستیم و در ارائه خدمات كوتاهی نخواهیم كرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطرنشان كرد: این امید است كه با كارهایی كه در حوزه سلامت انجام می شود بتوانیم خدمات سلامت با كیفیت بالاتری به مردم شریف استان بوشهر ارائه دهیم.

انتهای پیام /م.غ 1023

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۹:۰۶ - ۰۹/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۴