دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

رعایت نشدن پروتكل های بهداشتی در ادارات پذیرفتنی نیست
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: روند نزولی رعایت پروتكل ها را از هیچ كدام از ادارات نخواهیم پذیرفت و اگر مدیری در این زمینه كم كاری كند، با او برخورد خواهیم كرد.
رعایت نشدن پروتكل های بهداشتی در ادارات پذیرفتنی نیست خدابخش مرادی نافچی شامگاه دیروز (4 اسفندماه) در جلسه قرارگاه كرونای ابهر با تاكید بر اینكه همه ما در برابر مردم تكالیفی داریم كه حفظ جان آنان جزو اولویت ها است، عنوان كرد: برای تحقق این امر همه تلاش مان را برای مدیریت كرونا در همه شهرها، از جمله ابهر به كار خواهیم گرفت.

وی با تاكید بر اینكه باید از همه توان برای مقابله با كرونا در ابهر بهره گیری شود تا در آینده مجبور به اعمال محدویت نشویم، ادامه داد: باید تلاش شود تا ابهر به صورت طولانی وضعیت كم خطری را تجربه كند.

مرادی نافچی با انتقاد از رعایت نشدن پروتكل های بهداشتی در برخی از ادارات، یادآور شد: روند نزولی رعایت پروتكل ها از هیچ كدام از ادارات نخواهیم پذیرفت و اگر مدیری كم كاری كند، با او برخورد خواهیم كرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاكید بر ضرورت تامین سلامت روانی مردم و اطلاع رسانی مطلوب در حوزه كرونا، گفت: تلاش برای آرامش ذهنی، روانی مردم و سلامت تك تك افراد باید از اولویت های ستاد كرونا باشد.

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت شبكه شاد در حوزه اطلاع رسانی كرونا، متذكر شد: طی چهار هفته برنامه شاد در ابهر باید از لحاظ ارائه مسائل بهداشتی و رعایت پروتكل های بهداشتی به دانش آموزان كنترل شود.

در ادامه این جلسه، رئیس شبكه بهداشت و درمان ابهر نیز گله مندی خود را از كاهش رعایت پروتكل های بهداشتی در برخی ادارات، پیش خوان ها، بانك های دولتی و برگزاری برخی از مراسم دسته جمعی توسط شهروندان اعلام و تاكید كرد: اگر لازم باشد در برخی موارد از طریق دادستانی وارد عمل خواهیم شد.

كوروش شعبانی با اعلام این موضوع كه زنگ خطر موج چهارم كرونا در ابهر به صدا در آمده است، ادامه داد: مردم و مدیران باید در كنار هم مراقب باشند كه همچون گذشته به محدودیت ها برنگردیم.

وی با اشاره به شیوع كرونای انگلیسی در استان های هم جوار با ابهر، خاطرنشان كرد: لزوم توجه به رعایت پروتكل ها توسط دست فروشان و فروشندگانی كه برای تامین كالای خود به شهرهای هم جوار از جمله قزوین و تاكستان مراجعه می كنند و كنترل این افراد توسط شهرداری ها بیش از پیش ملموس است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۹:۱۶ - ۰۵/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۵