دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه بر تشكیل هیات رئیسه مشترك با سازمان بهزیستی كشور تا پایان امسال تاكید كرد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم بهزیستی؛

رئیس دانشگاه بر تشكیل هیات رئیسه مشترك با سازمان بهزیستی كشور تا پایان امسال تاكید كرد

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی روز دوشنبه در جلسه هیات رئیسه این دانشگاه، از پیشرفت مقدمات همكاری دانشگاه علوم بهزیستی با دانشگاه تربیت مدرس و سازمان بهزیستی كشور ابراز رضایت كرد و بر تشكیل هیات رئیسه مشترك با سازمان بهزیستی كشور تا پایان سال تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دكتر حمیدرضا خانكه طی سخنانی در ابتدای این نشست به تامین منابع لازم برای تجهیز بخش ایثار در مركز روانپزشكی رازی اشاره كرد و گفت: با پیگیری دكتر فلاحی رئیس دبیرخانه مشاركت های مردمی دانشگاه، قرار است با خیر بیمارستان ساز برای تكمیل و تجهیز این بخش بیمارستانی، به توافق برسیم و سریعتر نسبت به اتمام این پروژه اقدام كنیم.

وی با یادآوری تصویب تغییر نام دانشگاه به « علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی » در شورای گسترش وزارت بهداشت، افزود: پس از ابلاغ وزیرمحترم بهداشت و اعلام نام جدید دانشگاه ، كمیته ای برای برگزاری مراسمی خاص برای این موضوع و رونمایی از آن، تشكیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه همچنین ابراز امیدواری كرد كه در معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، متولی گری شبكه تحقیقات سلامت اجتماعی و توانبخشی كشور به دانشگاه علوم بهزیستی واگذار شود و هر كدام كه واگذار شود، می توان مرجعیت علمی دانشگاه را از همان طریق پیگیری كرد.

در ادامه، دكتر مهرداد فرخی معاون توسعه مدیریت دانشگاه، گزارش مختصری از روند اقدامات عمرانی كه طی سه چهار ماه گذشته از سوی این معاونت انجام شده را ارائه داد.

دكتر حسن شاكری معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه نیز گزارشی از بازگشایی محدود خوابگاه ها برای دانشجویان دارای كارورزی و اقدامات انجام شده در این ارتباط، ارائه داد.

گزارشی از برنامه پایش عملیاتی دانشگاه طی سال های 98 و 99 و پیش بینی آن برای سال 1400، توسط خانم تیزرو ارائه شد كه براساس آن، مهلت ثبت فعالیت های بخش های مختلف دانشگاه در سامانه مربوطه تا 10 اسفندماه و بلافاصله بعد از تعطیلات نوروز مورد تاكید قرار گرفت.

همچنین با طرح موضوع میزان عیدی سالانه دستیاران روانپزشكی از سوی دكتر خدایی معاون آموزشی دانشگاه و مدیر گروه روانپزشكی و با حمایت رئیس دانشگاه، مبلغ یك میلیون و 500 هزار تومان (15 میلیون ریال) به تصویب هیات رئیسه رسید.



انتهای پیام /

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۰۱:۴۰ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۶