دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

بیش از 13 هزار نفر از هلال احمر اردبیل خدمات درمانی و توانبخشی گرفتند
 
اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی به 13 هزار و 712 نفر از اهالی این استان در نیمه اول سال جاری خبر داد.
بیش از 13 هزار نفر از هلال احمر اردبیل خدمات درمانی و توانبخشی گرفتند اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی به 13 هزار و 712 نفر از اهالی این استان در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا ، عزت الله ضربی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: در بخش ارتوپدی فنی خدماتی از جمله ساخت كفش طبی، ارتز، پروتز و تعمیرات به 478 نفر ارائه شد كه نسبت به مدت مشابه در سال قبل 35 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینكه در این مدت به 475 نفر خدمات فیزیوتراپی ارائه شده است، اظهار كرد: این خدمات در سه هزار و 190 جلسه با تعرفه دولتی و با استفاده از دستگاه های پیشرفته ارائه شده كه نسبت به مدت مشابه 47 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینكه خدمات كاردرمانی در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 16 درصد افزایش یافته ، افزود: 98 نفر در 659 جلسه خدمات كاردرمانی دریافت كردند.

ضربی با بیان اینكه در 6 ماه گذشته 287 نفر خدمات دندانپزشكی دریافت كردند ، ادامه داد: 278 نفر از حجاج هم در این مدت خدمات واكسیناسیون دریافت كردند.

وی بیان كرد: داروخانه هلال احمر به بیماران خاص و سرطانی با بهره مندی 12 هزار و 100 نفر خدمات ارائه كرده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 32 درصدی داشته است.

برچسب ها
- اردبیل
- بهداشت و سلامت
- سازمان امداد و نجات هلال احمر
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۴:۰۵ - ۱۴/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۶