دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

از لبخند زندگی سه قلوهای گچسارانی تا درخواست پدر از مسئولان
 
پدر این سه قلوها با ابراز خوشحالی از به دنیا آمدن قدم های نو رسیده به زندگی خود، از مسئولان درخواست مساعدت كرد.
از لبخند زندگی سه قلوهای گچسارانی تا درخواست پدر از مسئولان
پدر این سه قلوها با ابراز خوشحالی از به دنیا آمدن قدم های نو رسیده به زندگی خود، از مسئولان درخواست مساعدت كرد.
از لبخند زندگی سه قلوهای گچسارانی تا درخواست پدر از مسئولانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مركز كهگیلویه و بویراحمد، پدر این سه قلو های گچسارانی با ابراز شادمانی از به دنیا آمدن سه فرزندش، گفت: به علت اینكه شغلم كارگری است از مسؤلان درخواست دارم برای نگهداری از كودكانم ما را مساعدت كنند.
آقای جنیده افزود: هر چند فرزندانم به زندگی ام شیرینی تازه ای بخشیده اند، اما درد دل ها و مشكلاتی دارم كه اگر مسئولان و مردم همكاری كنند در رفع آن ها موثر است.
وی بیان كرد: به رغم مشكلاتی كه در دوران بارداری به ویژه در دوران كرونا وجود داشت، به خواست الهی و به همت كادر درمان بیمارستان مادر و كودك گچساران، فرزندانم در آغوش مادرشان را لمس كردند.
رئیس بیمارستان مادر و كودك گچساران هم با بیان اینكه نوزادان سه قلو در این بیمارستان متولد شدند، ادامه داد: این مادر 25 ساله در نخستین زایمانش بعد از 5 سال زندگی مشترك صاحب سه قلو شدند.
خانم بخشایی با بیان اینكه این زوج در بخش درمان ناباروری بیمارستان بی بی حكیمه به روش ای وی اف باردار شدند، یادآور شد: این سه قلوها2 دختر به اسم جانان و نیهان و یك پسر به اسم حسین بوده كه به روش سزارین به دنیا آمدند.
خانم گرجی متخصص اطفال هم با بیان اینكه حال عمومی نوزادان خوب است، گفت: این سه قلو ها هم اكنون در بیمارستان تحت مراقبت ویژه قرار دارند و از شیر مادر تغدیه می كنند.
دیلمی ریس اداره بهزیستی گچساران هم با بیان اینكه این سه قلو ها تا 6 سالگی تحت حمایت این اداره قرار می گیرند، اضافه كرد: علاوه بر مستمری برای تهیه شیر خشك، تهسیلات كم بهره نیر به آن ها اهداء می شود.
   تاریخ: ۱۴:۲۰ - ۱۶/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۵