دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، از ارتباط بیشتر با دانشجویان و خانواده های آنان استقبال می كند
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، از ارتباط بیشتر با دانشجویان و خانواده های آنان استقبال می كند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با عرض تبریك آغاز سال جدید تحصیلی به دانشجویان و والدین آنان، گفت: خوشحالم از اینكه در جمع دانشجویان هستم، این معاونت بیشترین خدمات از جمله خدمات رفاهی، فرهنگی، امور خوابگاه ها و ... را به دانشجویان ارائه می دهد و بیشترین ارتباط غیر آموزشی دانشجویان با حوزه معاونت فرهنگی - دانشجویی است.

دكتر محمدسعید خانجانی در گفت وگو با مفدا افزود: ما افتخار داریم كه در كنار دانشجویان و خانواده هایشان هستیم، به ویژه دوست داریم این ارتباط با دانشجویان كارشناسی و با خانواده های آنان بیشتر باشد، و دوست داریم در طول این 4 سال كه در خدمتشان هستیم، حتی با خانواده هایشان ارتباط داشته و همفكری و هم افزایی داشته باشیم .

وی ادامه داد: امیدواریم با همفكری و هم افزایی بتوانیم هم بخش آموزشی و هم بخش پرورشی را تقویت كنیم و بتوانیم مشكلاتی كه یك جوان در این جامعه دارد را بیشتر پیگیری كنیم و در نهایت فرد فارغ التحصیلی كه می خواهیم تحویل جامعه بدهیم، هم از نظر تحصیلی، عالم باشد و هم از نظر سلامت جسم و روان به عنوان یك جوان سالم، تحویل جامعه بشود.

دكتر خانجانی اظهار داشت: دانشجویان مخصوصا" دانشجویان ورودی كارشناسی كه اولین مقطع تحصیلی در دانشگاه هستند، واقعا" شرایط متفاوتی با دوره دبیرستان دارند و ممكن است با چالش ها و تنش های جدیدی روبه رو شوند كه انتظار است، این دانشجویان برای تمامی زحماتی كه كشیدند تا بتوانند در یك دانشگاه خوب قبول شوند، قدر بدانند و موقعیت خیلی خوبی برای آن ها با تلاش خودشان فراهم شده كه انتظار است، همه تلاش خود را در زمینه های تحصیلی انجام دهند.

وی افزود: همان انتظاری كه خانواده دارد، دانشگاه و جامعه هم از آنان دارد تا نهایت تلاش را داشته باشند و از امكانات حوزه های تحصیلی و رفاهی كه در اختیارشان هست، استفاده كنند و روابط بهتری با افراد داشته باشند.

وی تصریح كرد كه دانشگاه یك مرحله جدید آموزشی، هم بلحاظ رشته ای كه قبول شدند و هم از نظر تعاملات اجتماعی است. ما در كنارشان هستیم كه كمك كنیم زمانی كه فارغ التحصیل می شوند با مهارت های اجتماعی و سلامت جسم و روان بیشتر وارد جامعه شوند تا بتوانند خدمات مورد نیاز جامعه را ارائه بدهند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۱:۳۶ - ۱۷/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۸