دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

جانبازان الگوهای مقاومت هستند
 
سردار «قربان زاده» گفت: جانبازان، اسطوره های ایثار، الگوهای مقاومت و سرمشق رشادت و ازخودگذشتگی هستند؛ بر همین اساس وظیفه داریم خدمتگزار آن ها باشیم و در مسیر خدمت به جمهوری اسلامی از جانبازان درس عشق بیاموزیم.

به گزارش دفاع پرس از مشهد، همزمان با هفتمین روز از هفته فراجا سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی و جمعی از فرماندهان عالی پلیس استان امروز با حضور در مركز توانبخشی امام خمینی (ره) با جانبازان ضایعه نخاعی این مركز دیدار و گفت وگو كردند.

سردار قربان زاده در این دیدار اظهار داشت: اقتدار، عظمت و عزت نظام مقدس اسلامی مرهون خون پاك و مطهر شهدای انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و شهیدان راه امنیت و همچنین ازخودگذشتگی جانبازان سروقامت و ایثار آزادگان، رزمندگان و دلسوزان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: خادمان نظم و امنیت در فراجا نیز بر خود می بالند كه در عرصه تأمین امنیت به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجاهدان فی سبیل الله هستند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان كرد: جانبازان، اسطوره های ایثار، الگوهای مقاومت و سرمشق رشادت و ازخودگذشتگی هستند؛ جانبازان، اسطوره های ایثار، الگوهای مقاومت و سرمشق رشادت و ازخودگذشتگی هستند؛ بر همین اساس وظیفه داریم خدمتگزار آن ها باشیم و در مسیر خدمت به جمهوری اسلامی از جانبازان درس عشق بیاموزیم.

جانبازان الگوهای مقاومت هستند

جانبازان الگوهای مقاومت هستند

انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۸:۴۵ - ۱۹/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۴