دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

درخشش معلم سقزی در جشنواره الگوهای برتر یاددهی-یادگیری كشور
 
سیده مهری حسینی معلم تلاشگر سقزی در جشنواره الگوهای برتر یاددهی-یادگیری رتبه اول كشور را كسب كرد.
درخشش معلم سقزی در جشنواره الگوهای برتر یاددهی-یادگیری كشور طالب محمدی، با تبریك موفقیت سیده مهری حسینی معلم مدرسه با نیازهای ویژه بوستان 2 سقز، اظهار كرد: تحولات بزرگ در آموزش و پرورش ریشه در تجربیات علمی و عملی معلمان هوشمند و آینده نگری دارد كه با به روزآوری روش های تعلیم و تربیت، ارتقای كیفیت آموزش وپرورش را میسر می سازند.

وی گفت: این معلم توانمند گروه دانش آموزان طیف اتیسم دوره ابتدایی استثنایی در قالب شیوه اجرای تدریس انفرادی موفق به كسب این مقام ارزشمند شد.

وی افزود: 47 معلم علاقمند شهرستان ها و مناطق تابعه استان در جشنواره الگوهای برتر یاددهی-یادگیری سال تحصیلی 1401-1400 كه در دو رویكرد انفرادی و درس پژوهی برگزار شد شركت كردند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان اینكه از این تعداد 20 اثر در حوزه های آموزش، توانبخشی، مشاوره، تربیت بدنی و پرورشی به مرحله استانی جشنواره راه پیدا كردند، گفت: بعد از داوری و ارزیابی طبق دستورالعمل های مربوط 5 اثر منتخب به مرحله كشوری معرفی شدند.

محمدی ادامه داد: در مجموع 339 اثر منتخب استانی از سوی 769 شركت كننده سراسر كشور در رویكرد انفرادی و درس پژوهی به این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: همه ساله جشنواره الگوهای برتر یاددهی-یادگیری به منظور توسعه كیفی منابع انسانی،افزایش كیفیت و نوآوری در به كارگیری علم و فن آوری های جدید، ارتقای زمینه پژوهشگری، توانمندسازی حرفه ای معلمان و به اشتراك گذاشتن تجارب موفق تدریس برگزار می شود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۰:۲۸ - ۱۹/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۷