دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

زمینه آزادی 20 مددجوی جرایم غیرعمد از زندان های كرمان فراهم شد
 
كرمان - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه استان كرمان گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) در قالب چهارمین مرحله از نهضت آزادسازی محكومان جرایم مالی غیرعمد در مكتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زمینه آزادی 20 نفر از مددجویان زندان های این استان فراهم شد.
كرمان - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه استان كرمان گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) در قالب چهارمین مرحله از نهضت آزادسازی محكومان جرایم مالی غیرعمد در مكتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زمینه آزادی 20 نفر از مددجویان زندان های این استان فراهم شد.

به گزارش ایرنا، سید حجت الله موسوی قوام شبانگاه سه شنبه در مرحله چهارم نهضت آزادسازی محكومان جرایم مالی غیرعمد زندان های استان كرمان طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اجرای چهارمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد در مكتب حاج قاسم سلیمانی، افزود: این طرح در هفته بسیج، سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده و چهارمین مرحله آن به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار می شود.
وی با اشاره به آزادی 20 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) خاطرنشان كرد: مجموع بدهی این مددجویان 15 میلیارد و 463 میلیون تومان بوده كه 14 میلیارد تومان جلب رضایت شكات انجام شده و تعدادی از مددجویان نیز توان پرداخت بخشی از بدهی خود به مبلغ 423 میلیون و 500 هزار تومان را داشته اند.
مدیرعامل ستاد دیه استان كرمان افزود: به منظور آزادی 20 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد زندان های استان كرمان 385 میلیون تومان تسهیلات درنظر گرفته شده و 581 میلیون و 800 میلیون تومان نیز از سوی ستاد دیه پرداخت شده است.
موسوی قوام با اشاره به اینكه 300 میلیون تومان از سوی مداحان و ذاكران استان كرمان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی اختصاص یافته است، گفت: در ستاد دیه این استان و با همكاری ارگان ها، خیران و نهادهای دولتی و غیردولتی از ابتدی سال جاری تاكنون در زمینه آزادی 314 مددجو با پرداخت 14 میلیارد تومان را فراهم كرده است.

وی خاطرنشان كرد: از مجموع مددجویان جرایم غیرعمد آزاد شده در استان كرمان 288 نفر از محل كمك های خیران با پرداخت 8 میلیارد و 700 میلیون تومان آزاد شده اند و استان كرمان در این زمینه مقام نخست را در سطح كشور دارد.

مدیرعامل ستاد دیه استان كرمان اظهارداشت: در حال حاضر 187 مددجوی جرایم غیرعمد و مالی در زندان های استان كرمان حضور دارند كه تلاش می شود با همت اعضای هیات مدیره و مشاركت خیران بتوانیم زمینه آزادی این افراد را در قالب پنجمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد در مكتب حاج قاسم سلیمانی فراهم كنیم.

موسوی قوام یادآور شد: جشن های گلریزان در 23

شهرستان استان بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده در ماه مبارك رمضان برگزار می شود.

برچسب ها
- خبرگزاری جمهوری اسلامی
- دادگستری
- كرمان
- ستاد دیه كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۷:۴۷ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۸