دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

جامعه ایثارگری در مسیر سالمندی است
 
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اعلام كرد: جامعه ایثار و شهادت در مسیر سالمندی است و به دریافت خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز دارند.
جامعه ایثارگری در مسیر سالمندی است

به گزارش ایثار آذربایجان شرقی، «جابر ابوالفتح زاده» در كنفرانس علمی منطقه ای تشخیص و درمان بیماری های شایع سالمندی در جامعه ایثارگری كه صبح امروز، پنجشنبه در سالن آمفی تئاتر موسسه فرهنگی ورزشی و تونبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گشایش یافت، گفت: والدین معظمِ شهیدانِ والامقام و ایثارگرانِ بزرگوار، پا به سن گذاشته اند و در این شرایط ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران خود را موظف می دانیم برای تامین نیازمندیِ دوره سالمندی برای این عزیزان، برنامه دقیقی دشته باشیم.

وی با بیان اینكه برگزاری كنفرانس علمیِ تشخیص و درمان بیماری های شایع سالمندی جامعه ایثارگری در همین راستا قابل ارزیابی است، افزود: برنامه ریزی برای ارائه خدمات خاص دوره سالمندیِ جامعه ایثارگری با این هدف انجام می شود كه والدین شهدا و ایثارگران عزیز، دوره سالمندی خود را با اقل ترین درد و رنج سپری كنند.

وی افزود: امیدوارم ما به عنوان متولی ایثارگران معظم با همكاری و تعامل بخش های دیگر درمانی، برای رسیدگی به امورات درمانی سالمندان جامعه ایثارگری گام های موثری برداریم.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش های خالصانه پزشكان طرح پایش سلامت این بنیاد، خطاب به آنان گفت: دست خود را به سوی شما دراز می كنیم تا با مشاركت و راهنمایی های ارزنده تان، ما را در ارائه خدمات مطلوب به سالمندانِ جامعه ایثار و شهادت یاری دهید.

كنفرانس علمی منطقه ای تشخیص و درمان بیماری های شایع سالمندی در جامعه ایثارگری، به میزبانی معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، در تبریز برگزار شد.

در این كنفرانس یكروزه، پزشكان طرح پایش سلامت بنیادهای شهید و امور ایثارگران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان حضور داشتند.

هدف از برگزاری این كنفرانس علمی، آشنایی با تغییرات فیزیولوژیك سالمندی، آشنایی با ارزیابی جامع و اصول ارجاع، تشخیص و درمان بیماری های شایع سالمندی و اصول تغذیه در سالمندان بود.

در این كنفرانس، متخصصان طب سالمندی و متخصصان تغذیه و رژیم درمانی كه از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی ایران و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بودند، در محورهای تغییرات فیزیولوژیك سالمندی، ارزیابی جامع و اصول ارجاع، اصول تغذیه، بیماری شایع سالمندی و بیماری های شایع زنان سالمند به بیان آخرین رهیافت های علمی پرداختند.
اتمام پیام
https://t.me/isaar_azarbayjane_sharghi
   تاریخ: ۱۵:۵۳ - ۲۱/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۱