دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

‍ بازدید سرزده فرماندار همدان از گرمخانه شهرداری
 
‍ بازدید سرزده فرماندار همدان از گرمخانه شهرداری
فرماندار شهرستان همدان بطور سرزده از گرمخانه شهرداری بازدید كرد و از نزدیك وضعیت خدمات و سایر موارد این مركز را مشاهده كرد.
در این بازدید شبانه با توجه به برودت هوا گرمخانه ویژه آقایان در مركز استان پذیرای تعداد قابل توجهی از مراجعان بود كه برخی از مسایل و مشكلات خود را با فرماندار همدان در میان گذاشتند.

به گزارش تابناك همدان فرماندار همدان در حاشیه این بازدید گفت: گرمخانه با هدف خدمات دهی به افراد بی سرپناه، كارتن خواب و سایر افراد آسیب دیده اجتماعی توسط مدیریت شهری ایجاد شده است، اما لازم است سایر نهاد های مسئول برابر شرح وظایف ذاتی خود به این مجموعه توجه داشته باشند.

محمد علی محمدی افزود: حضور و خواب شبانه افراد بی سرپناه، معتاد و عمدتا فاقد شرایط عادی رفتاری، روحی و روانی در اقصی نقاط محلات، پارك ها و سایر اماكن عمومی معظلی مهم است كه با ایجاد گرمخانه جان پناهی امن برای این افراد فراهم شده است.

وی اضافه كرد: با همكاری سایر مراكز حمایتی و حتی تشكل های مردم نهاد تا حد ممكن باید برای بهبود وضعیت مراجعان به این مراكز اقدام گردد.

فرماندار همدان با اشاره به نارضایتی ساكنان واحد های مسكونی مجاور گرمخانه اظهار كرد: مسایل و مشكلات طرح شده از سوی شما درست است و جابجایی گرمخانه به مكانی مناسب تر در دستور كار قرار دارد كه تسریع این موضصوع را پیگیری می كنیم.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۰۸:۵۰ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۱