دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

اعطای تسهیلات 50 میلیونی به بیماران خاص و صعب العلاج استان مركزی
 
سرپرست جمعیت هلال احمر استان مركزی از اعطای تسهیلات 50 میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.
اعطای تسهیلات 50 میلیونی به بیماران خاص و صعب العلاج استان مركزی علیرضا شهرجردی در اینباره اظهار كرد: افراد متقاضی واجد شرایط می توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان مراجعه كرده و درخواست دریافت تسهیلات قرض الحسنه را ارائه كنند.

شهرجردی در ارتباط با شرایط پرداخت این تسهیلات به بیماران نیازمند، افزود: این افراد ابتدا باید به پزشك معتمد جمعیت هلال احمر مراجعه كرده و پس از تایید و احراز هویت، مدارك را برای بررسی به كمیته مدنظر ارسال كنند.

وی با اشاره به اینكه ارائه صورت حساب پرداخت شده از سوی بیمار در بیمارستان، ارائه گواهی پزشك دال بر بیماری و مدارك شناسایی معتبر از مواردی است كه باید از سوی متقاضیان به كمیته ارائه شود، گفت: كمیته بررسی شامل سرپرست جمعیت هلال احمر، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر، خزانه دار، معاون درمان و توانبخشی و حراست جمعیت در استان است.

شهرجردی گفت: امسال 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از سوی بانك مهر ایران جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران نیازمند صعب العلاج و مسری درنظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان مركزی، وی در ارتباط با بازه زمانی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیماران نیازمند تصریح كرد: بررسی مدارك در كمیته مورد نظر كمتر از یك ماه انجام و پس از احراز هویت بیمار، معرفی نامه ای در اختیار فرد قرار گرفته و می تواند به بانك عامل جهت دریافت وام مراجعه كند. این تسهیلات با كارمزد چهار درصد و در اقساط 36 ماهه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۹:۰۴ - ۲۴/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۳