دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت روز جهانی كاردرمانی (27 اكتبر)
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت روز جهانی كاردرمانی (27 اكتبر)

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (چهارشنبه) در آستانه فرارسیدن روز جهانی كاردرمانی (27 اكتبر)، با انتشار پیام، این مناسبت را گرامی داشت.

« به نام خداوند جان و خرد »

27 اكتبر، به پاس فعالیت های ارزشند همكاران كاردرمان و تاثیرگذاری خدمات تخصصی آنان در توانبخشی توانخواهان و نیازمندان، روز جهانی « كاردرمانی » نام گرفته است.

كاردرمانی، رشته ای از علوم توانبخشی، یا علمی از حوزه سلامت، با ابعاد جسمی و ذهنی است كه با هنر درآمیخته تا بر زخم جسم و درد دل، مرحم باشد و نهال امید را بنشاند تا به درخت تنومندی از تلاش و كوشش بدل شود.

برگشت به زندگی مستقل، انجام امور شخصی، حضور در اجتماع و مشاركت اجتماعی، از جمله اهداف توانبخشی است كه بحق خدمات " كاردرمانی "، مسیر تحقق این اهداف را كوتاه كرده است، و متخصصان این حوزه طی سال های اخیر با تلاش و فعالیتی هدفمند، بسرعت در آگاهی بخشی جامعه نسبت به این رشته نقش داشته و جای خود را در برنامه توانبخشی و مسیر درمان بیماران باز كرده اند.

افتخار داریم كه در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از توان تخصصی و حرفه ای اساتید و اعضای هیات علمی بنام این حوزه بهره می بریم و علاوه بر آموزش و پژوهش نسل آینده، می توانیم بخشی از توانبخشی توانخواهان و بیماران را به دستان پرتوان متخصصان این حوزه بسپاریم.

این مناسبت ارزشمند را گرامی داشته و برای تك تك اعضای هیات علمی، همكاران كارشناس در مراكز درمانی تابعه و دانشجویان عزیز این حوزه، آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۰۲:۵۹ - ۰۵/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۷