دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

شاخص پذیرش مددجو در آسایشگاه كهریزك، تایید تیم بهزیستی است
 
شهرری - ایرنا - مدیر آسایشگاه خیریه كهریزك گفت: شاخص پذیرش مددجو در این آسایشگاه همان تاییدیه تیمی است كه از سوی اداره كل بهزیستی مامور به بررسی و اعلام نظر هستند.
شاخص پذیرش مددجو در آسایشگاه كهریزك، تایید تیم بهزیستی است شهرری - ایرنا - مدیر آسایشگاه خیریه كهریزك گفت: شاخص پذیرش مددجو در این آسایشگاه همان تاییدیه تیمی است كه از سوی اداره كل بهزیستی مامور به بررسی و اعلام نظر هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز پنجشنبه روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری، داود خادم سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ری با حسین نحوی نژاد مدیرآسایشگاه خیریه كهریزك دیدار كرد و نحوی نژاد در این دیدار افزود: این ملاقات ها همیشه به صورت ممتد ادامه یابد و بهزیستی هرگز ما را تنها نگذارد و كهریزك نیز همواره در كنار بهزیستی خواهد بود.

وی در تعیین شاخص پذیرش مددجو اظهار داشت: شاخص پذیرش ما همان تیم شما یعنی بهزیستی است و آسایشگاه از 31 استان پذیرش دارد و بخش بزرگی از بهزیستی در این آسایشگاه سالمندان قابل مشاهده است.

نحوی نژاد توانبخشی و فیزیوتراپی را از اصلی ترین خدمات خاص سالمندان در دوران كهولت و افتادگی دانست و ادامه داد: تحولات چشمگیری در بخش توانبخشی و فیزیوتراپی سالمندان در دست اجراست و مطمئن هستیم نتایج آن بزودی در زندگی عزیزان سالمند مشهود خواهد شد.

مدیر آسایشگاه خیریه كهریزك با اشاره به در پیش­رو بودن روز جهانی معلولان خاطرنشان كرد: برگزاری مشترك این مناسبت مهم می تواند علاوه بر روحیه بخشی به معلولینی كه سالهاست تحت پرستاری پر تلاش ترین انسان های جامعه روزگار سپری می كنند، زمینه ساز تعاملات گسترده در حوزه های مهم همچون توانبخشی و رفع مشكلات درمانی مددجویان باشد.

وی با بیان اینكه منتظر حضور كارشناسان آن مركز در كهریزك هستیم، خاطر نشان كرد: همه ما بر اهمیت توانبخشی مددجویان به ویژه كسانی كه از كمترین توان جسمی و حركتی برخوردارند ، هستیم و می توانیم با همفكری و بهره گیری از توانمندی های 2 حوزه خدمات شایانی را به جامعه هدف ارائه كنیم.

داود خادم سرپرست بهزیستی شهرستان ری در زمان حضور در آسایشگاه خیریه كهریزك ، خدمات جاری در این مجموعه به ویژه بخش های محل نگهداری بیماران ام اس و درمانی را در منطقه و كشور بی نظیر دانست.

وی تعاملات 2 جانبه را باعث بهینه تر شدن و ارتقای سطح سلامت سالمندان، معلولان و بیماران ام اس كهریزك برشمرد و آمادگی لازم را در این زمینه اعلام كرد.

به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه كهریزك با همت والای شادروان دكتر حكیم زاده از سال 1351 با مختصر امكانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسكان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز كرد.

این آسایشگاه هم اكنون در 420 هزار مترمربع مساحت، 180 هزار مترمربع بنا و ظرفیت بستری یكهزار و 750 نفر مددجو با واحدهای مختلفی مانند كارگاه، فیزیوتراپی، ساختمان بیماران ام اس، كتابخانه و سالن ورزشی مشغول خدمت رسانی است.

برچسب ها
- شهرستان ری
- آسایشگاه خیریه  كهریزك
- اداره كل بهزیستی استان تهران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۰۳ - ۱۲/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۶