دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

توزیع 8000 تبلت و سیم كارت بین دانش آموزان تحت پوشش با همكاری بنیاد مستضعفان
 
رئیس سازمان بهزیستی كشور گفت: با 24 میلیارد تومان اهدایی بنیاد مستضعفان توانستیم برای حدود
8 هزار دانش آموز تحت پوشش تبلت و سیم كارت تهیه كنیم.
به گزارش ایسنا، وحید قبادی دانا در مراسم توزیع
8 هزار تبلت و سیم كارت بین دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حفظ كرامت انسانی، اظهارداشت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبلغ 24 میلیاردتومان را تامین اعتبار كرد. در این زمان همكاری مومنانه بین بخش های مختلف در كشور شكل گرفت. اینجا بود كه مجموعه نهاد عمومی و غیردولتی مانند رایتل پیشقدم شد و پیشنهاد داد كه حاضریم سیم كارت لازم را تامین كنیم.
قبادی دانا افزود: با توجه به اینكه مبلغ تبلت قابل استفاده حدود سه میلیون تومان بود و مبلغی كه بنیاد مستضعفان برای این كار اهدا كرد، 24 میلیاردتومان بود، ما می توانستیم برای حدود 8 هزار نفر این اقدام را انجام دهیم، با بررسی های همكارانمان به جمعیت 8 هزار نفره مددجویان امداد بگیر كه در سن 13 تا 18 سال هستند در سراسر كشور رسیدیم.
وی ادامه داد: از لحظه اول تمام سعی بر حفظ شان و منزلت اجتماعی مددجویان بود. هیچ كدام از فرزندان ما با سازمان بهزیستی یا بنیاد مستضعفان رو در رو نشدند، مانند شهروند عادی این پلتفرم خرید از فروشگاه اینترنتی به آنها ارائه شد و خرید را انجام دادند. این تامین اعتبار به صورت هدیه در اختیارشان قرار گرفت و هیچ عكس و تصویری در هیچ رسانه ای از این افراد تولید و تكثیر نشد و هیچ بهره برداری سیاسی و اجتماعی و اقتصادی برای اهدای این 8هزار تبلت در میان نبود كه در اقصی نقاط كشور این كار به صورت شایسته و شفاف صورت گرفت.
منبع خبر:
روزنامه کیهان
   تاریخ: ۲۲:۵۴ - ۰۵/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۴