دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

اهدای 107 ویلچر به معلولان در همدان
 
همدان- ایرنا- معاون مدیركل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان گفت: 107 دستگاه ویلچر به معلولان نیازمند این استان در سال جاری اهدا شده است.
اهدای 107 ویلچر به معلولان در همدان همدان- ایرنا- معاون مدیركل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان گفت: 107 دستگاه ویلچر به معلولان نیازمند این استان در سال جاری اهدا شده است.

علی چهاردولی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای حمایت از معلولان زیر 12 سال اقدام به تامین ویلچر مورد نیاز این قشر كرده است.

معاون مدیركل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان اضافه كرد: علاوه بر اهدای ویلچر برنامه آتی این مجموعه تامین واكر و لوازم توانبخشی است كه این لوازم نیز در ماه های آینده بین معلولان توزیع می شود.

وی بیان كرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام هزینه سفر به كربلای معلی در اربعین حسینی 422 نفر از زائر اولی ها را پرداخات و این افراد به صورت زمینی و با استفاده از اتوبوس راهی عتبات عالیات شدند.

معاون مدیركل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان ادامه داد: اعزام فعالان اجتماعی محله های حاشیه شهر به عتبات عالیات نیز در دستور كار ستاد بوده و امسال با كمك این مجموعه 300 نفر به كربلا عزیمت كردند.

چهاردولی با بیان اینكه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در انجام كارهای عام المنفعه پیشگام است افزود: برای نمونه تابستان امسال اقدام نسبت به توزیع وسایل سرمایشی شامل 130 دستگاه كولر آبی و 150 دستگاه پنكه ایستاده در قالب اجرای طرح «نسیم احسان» در بین خانوارهای كم درآمد و نیازمند این استان اقدام شد.

وی ادامه داد: ساخت مدارس فرسوده، ساخت خانه عالم، توزیع 6 هزار و 200 بسته نوشت افزار بین خانواده های محروم و كم برخوردار، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، توزیع 60 سری جهیزیه، تامین هزینه دندان پزشكی با همكاری 330 گروه جهادی و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تنها بخشی كوچكی از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در استان همدان است.

وی گفت: اعیاد و مناسبت های مذهبی نیز ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اقداماتی انجام داده برای نمونه 110 هزار پرس غذا غدیر امسال در این استان پخت و توزیع شد و توزیع كمك های مومنانه نیز صورت گرفته است.

برچسب ها
- همدان
- ریاست ستاد اجرایی فرمان امام
- معلولان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۴۵ - ۱۹/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۰