دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

دیدار صمیمی رئیس مركز روانپزشكی رازی با مهندسین شاغل در این مركز
 
در سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز " مهندس "؛

دیدار صمیمی رئیس مركز روانپزشكی رازی با مهندسین شاغل در این مركز

رئیس مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی در سالروز بزرگداشت حكیم خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، با مهندسین شاغل این مركز، دیدار و گفت وگو كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بنقل از روابط عمومی مركز رازی، در این دیدار كه با حضور جمعی از مهندسین و كارشناسان فعال در واحدهای فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات، بهداشت حرفه ای و بهداشت محیط صورت گرفت، دكتر دانشمند ضمن عرض تبریك بمناسبت روز مهندس و قدردانی از زحمات ایشان در پیشبرد اهداف بیمارستان، اظهار كرد: خوشبختانه نیروهای مهندسی فعال در بیمارستان رازی، از قشر جوان هستند و همین امر باعث شده است كه شاهد عملكرد بسیار خوب در واحدهای مهندسی بیمارستان باشیم.

وی افزود: مركز روانپزشكی رازی یكی از قدیمی ترین مراكز درمانی در كشور می باشد كه با توجه به این قدمت زیاد و وسعت بیش از 100 هكتاری، دارای ساختمان ها و زیرساخت های فرسوده ای است كه همین امر كار را برای رسیدگی به امور تأسیساتی، زیرساختی و بهداشتی بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان دشوار می كند.

دكتر دانشمند با ابراز خشنودی از اینكه نیروهای مهندسی جوان، با انگیزه و فعال در واحدهای فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و بهداشت، با وجود تمام مشكلات و سختی ها، به دنبال انجام وظایف خود به نحو احسن و در راستای پیشبرد اهداف بیمارستان هستند، گفت: همین امر باعث شده است كه با توجه به مشكلات فراوان و فرسودگی زیرساخت های بیمارستان، شاهد كمترین مشكلات در این زمینه باشیم.

رئیس بیمارستان در پایان سخنانش افزود: به مناسبت روز مهندس دست یكایك همكاران فعال در واحدهای مهندسی مركز را می فشارم و بابت زحمات بی دریغ ایشان نهایت تشكر و قدردانی را دارم و اعلام می كنم كه در تمام طول دوران فعالیت به عنوان ریاست بیمارستان تلاش كرده ام تا زبان گویای شما بوده و از حقوق شما دفاع نمایم.

در ادامه این جلسه، مهندس محمدرضا جعفری مسئول واحد فناوری اطلاعات و مهندس امیر غربی مسئول واحد فنی و مهندسی بیمارستان از حسن توجه رئیس بیمارستان به قشر مهندسین مركز و برگزاری این جلسه صمیمانه تشكر و قدردانی كرده و به بیان برخی مسائل و مشكلات موجود در سطح بیمارستان به منظور ارائه راهكارهای مناسب پرداختند.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نیكان
   تاریخ: ۲۲:۵۲ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۸