دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

400 نفر از خدمات پزشكی اردوی جهادی در قرچك بهره مند شدند
 
قرچك - ایرنا - بخشدار مركزی قرچك اعلام كرد: در اردوی یكروزه جهادی پزشكی كه در این بخش برگزار گردید، یكصد واحد كشیدن، ترمیم و جرم گیری دندان انجام شد و 400 نفر نیز از خدمات ویزیت رایگان، چشم پزشكی، شنوایی سنجی، مامایی، فیزیوتراپی، روانشناسی و اكو قلب استفاده كردند.
400 نفر از خدمات پزشكی اردوی جهادی در قرچك بهره مند شدند قرچك - ایرنا - بخشدار مركزی قرچك اعلام كرد: در اردوی یكروزه جهادی پزشكی كه در این بخش برگزار گردید، یكصد واحد كشیدن، ترمیم و جرم گیری دندان انجام شد و 400 نفر نیز از خدمات ویزیت رایگان، چشم پزشكی، شنوایی سنجی، مامایی، فیزیوتراپی، روانشناسی و اكو قلب استفاده كردند.

مجید قیصر پناه روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این اردوی جهادی كه در 2 مكان مركز جامع سلامت و مدرسه شهید امیرهوشنگ داودآبادی روستای داودآباد برگزار شد، خدمات رایگانی نظیر ویزیت رایگان پزشك، اهدای داروی رایگان، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، مامایی، غربالگری قند و فشار خون، فیزیوتراپی، روانشناسی، مشاوره تغذیه و دندانپزشكی به مراجعان ارائه شد.

وی خاطرنشان كرد: با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه شد.
این مسئول اضافه كرد: با همت خیرّان نیك اندیش، بخشداری مركزی و دهیاری روستای داودآباد، لباس مورد نیاز بانوان و كودكان به میزان 300 میلیون ریال در مدرسه شهید داودآبادی بین افراد شناسایی شده توزیع شد.
قیصرپناه اظهار داشت: به منظور سهولت استفاده خانواده ها از خدمات این اردوی جهادی، مهد كودك ویژه نگهداری از اطفال ایجاد شد تا كودكان نیز اوقات خوشی را در این اردوی جهادی سپری كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اردوی جهادی پزشكی به همت گروه جهادی رئوف روز جمعه در روستای داودآباد از توابع بخش مركزی شهرستان قرچك برگزار و در این اردوی یك روزه، خدمات پزشكی، دندانپزشكی و اهدا لباس به نیازمندان انجام شد.
قرچك، شهرستانی تك بخشی است كه با 270 هزار نفر جمعیت در 30 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
شهرستان قرچك از 11 روستا برخوردار است كه از این تعداد 8 روستا دارای شورای اسلامی و دهیار است و 30 درصد از جمعیت شهرستان قرچك در این مناطق سكونت دارند.

برچسب ها
- قرچك
- اردوی جهادی
- وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۱۱ - ۲۱/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۸