دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

سفر معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به سیستان و بلوچستان
 
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان سیستان و بلوچستان از مجموعه های درمانی و بیمه ای این استان بازدید كرد.
سفر معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به سیستان و بلوچستان

به گزارش «ایثار»، دكتر عبدالرضا عباسپور به منظور حل مشكلات بیمه ای و درمانی خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان سیستان و بلوچستان به اتفاق دكتر مسعود جوادی مدیركل امور تخصصی و گروه های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران به این استان سفر كرد.
وی در ابتدای سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر زاهدان ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام كرد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریك فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع)، خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را مایه افتخار دانست و تصریح كرد: هرچند جبران فداكاری ها و زحمات این عزیزان برای هیچ كس ممكن نیست اما تمام مسئولان و كاركنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با نهایت توان خود در جهت خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاش می كنند.
عباسپور در خصوص پرداخت هزینه های صورت گرفته به ایثارگرانی كه از مراكز غیر طرف قرارداد با بیمه دی به عنوان شركت بیمه گر بیمه تكمیلی درمان ایثارگران استفاده كرده اند، گفت: در حال حاضر مدت زمان پرداختی هزینه های بیمه دی به ایثارگران نسبت به سایر بیمه ها زودتر انجام می شود كه باید مسئولان این بیمه در كاهش هر چه بیشتر این بازه زمانی تلاش كنند.
جاویدفر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با تأكید بر خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری بیان داشت: خدمت به ایثارگران امیدبخش است و خداوند را بابت اینكه چنین توفیقی نصیب ما شده است سپاسگزاریم.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با مسئول بیمه دی استان سیستان و بلوچستان بر مواردی چون پرداخت هزینه ها، دقت در بررسی اقساط، اعمال حداقل كسورات، رعایت اخلاق اسلامی در برخورد با مراجعین و حفظشان ایثارگران تأكید كرد و خواستار افزایش شعب یا نمایندگی شهرستانی بیمه دی و مراكز طرف قرارداد با این بیمه شد.
عباسپور در دیدار با مدیركل بیمه نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان نیز در خصوص لزوم عقد قرارداد این مجموعه با مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و همكاری بیمه نیروهای مسلح در خصوص پایش سلامت جانبازان تحت پوشش نیروهای مسلح (به خصوص جانبازان شیمیایی) تأكید كرد.
وی همچنین در جلسه با مدیركل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان در خصوص حل مشكل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) به رایزنی پرداخت تا ایثارگران بتوانند از خدمات این بیمارستان به صورت رایگان استفاده كنند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجتمع توانبخشی ایثار سیستان و بلوچستان نیز بازدید به عمل آورد.
عباسپور در این سفر با مادر گرانقدر 2 شهید خانم «فاطمه قائم دوست»، همسر بزرگوار شهید خانم «نیك بخت»، جانباز معزز 70 درصد «حبیب ظهوری» و جانباز و آزاده سرافراز «حبیب الله اوكاتی» دیدار و گفت وگو كرد و از نزدیك در جریان مسائل آنان قرار گرفت.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۲۲:۴۵ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۶