دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه بانوان جانباز، همسران و دختران شاهد و ایثارگر
 
مسابقه تیراندازی ویژه بانوان جانباز، همسران و دختران شاهد و ایثارگر بزرگداشت 17000 زن شهیده، جانباز و آزاده با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد.
برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه بانوان جانباز، همسران و دختران شاهد و ایثارگر

به گزارش ایثار از ایلام؛ با همت اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام مسابقه تیراندازی ویژه بانوان جانباز، همسران و دختران شاهد و ایثارگر بزرگداشت 17000 زن شهیده، جانباز و آزاده روز سه شنبه 5 اسفندماه برگزار شد.
در این مسابقه كه در سالن تیراندازی موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار استان ایلام برگزار شد، 40 نفر بانوان شركت كننده در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی با یكدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان مسابقه حكم قهرمانی و جوایزی به رسم یادبود به نفرات اول تا سوم رشته های تفنگ بادی و تپانچه بادی ویژه جانبازان، فرزندان و همسران شاهد و ایثارگر اهدا شد.
در این مسابقه در رشته تفنگ بادی جانبازان شهناز قاسمیان مقام اول، ثریا بگ زاده مقام دوم و خدیجه محمدی مقام سوم را از آن خود كردند.
در رشته تپانچه بادی پروین اكبری مقام اول، سكینه سلطان زاده مقام دوم و شهناز خدایاری مقام سوم را كسب كردند.
در رشته تفنگ بادی فرزندان و همسران شاهد و ایثارگر حورا پرهیزگاری، طاهره دانش و مهلا نورمرادی به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رشته تپانچه بادی فرزندان و همسران شاهد و ایثارگر یسرا صالحیان مقام اول، معصومه كرمی مقام دوم و كوثر غیاثی نیز مقام سوم را از آن خود كردند.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۹:۲۸ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۹