دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

جشنواره ایده ها وخلاقیت آموزش وپرورش استثنایی برگزار می شود
 
جشنواره ایده ها، تجربیات برتر و خلاقیت ویژه كارشناسان ومدیران آموزش وپرورش استثنایی برگزار می شود.
 رئیس آموزش و پرورش استثنایی كردستان اظهار داشت: این جشنواره با هدف تقویت خلاقیت و ارتقاء توانمندی، ایجاد شبكه ارتباطی فعالان حوزه تعلیم و تربیت، شناسایی نیرو های خلاق عرصه تعلیم و تربیت و گردآوری ایده های تربیتی وتجربیات نوآورانه در حوزه آموزش وپرورش استثنایی استان برگزار می شود.

طالب محمدی گفت: مدیران مدارس استثنایی، مراكز آموزشی وتوانبخشی مشكلات ویژه یادگیری، مراكز مشاوره و كارشناسان آموزش وپرورش استثنایی می توانند با ارائه تجربیات و پژوهش های خود در این جشنواره شركت كنند.

 او افزود: بر اساس شیوه نامه اجرایی جشنواره ایده ها، تجربیات برتر وخلاقیت، همكاران شاغل در مدارس استثنایی و مراكز آموزشی توانبخشی استان تا 20 آذرماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در حوزه آموزش اداره استثنایی استان ارسال كنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان محور های جشنوار را تجارب برتر مدیریتی مبتنی بر خلاقیت در حوزه های آموزشی، پرورشی، توانبخشی وایده ها، ابتكارات فردی وحرفه ای، اقدامات نوین ومؤثر خلاقانه در جهت مدیریت و رهبری آموزشی عنوان كرد.

محمدی گفت: این جشنواره در راستای شناسایی، مستندسازی، معرفی و ثبت ابتكارات آموزشی، تربیتی و مشاوره ای فرهنگیان به منظور زمینه سازی برای تحقق هدف های عملیاتی و راهكار های ذیل آن ها در سند تحول بنیادین برگزار می شود.
   تاریخ: ۰۰:۱۶ - ۳۰/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۹