دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریك گفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریك گفت

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (سه شنبه) در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار (پنجم جمادی الاول)، با انتشار پیام، این مناسبت خجسته را به همه همكاران و پرستاران پرتلاش در بیمارستان ها و كلینیك های تابعه دانشگاه تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن پیام دكتر سیدعلی حسینی به این شرح است:

« به نام خداوند جان و خرد »

پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب كبری (س)، اسوه صبر و ازخودگذشتگی، استقامت و شجاعت، و نامگذاری این روز به نام « پرستار »، نشان از ارزشمندی این حرفه مقدس است كه با تأسی از الگوی خود، حضرت زینب كبری (س)، ضمن التیام جسم و روان انسان های بیمار و دردمند، جلوه هایی از ارزش های انسانی و كرامت های اخلاقی را در امر مراقبت از نیازمندان، خلق می كند.

این فرشتگان سپید پوش، دانش و تجربه را با مهربانی و عطوفت، و هنری به وسعت ارتباطات روانی و اجتماعی، درهم آمیخته و خدمتی ارائه می دهند كه تكمیل كننده و تاثیرگذار در روند درمان و بهبودی بیماران و دردمندان است.

جایگاه این مدافعان سلامت در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی كه فعالیت ها بر محور « سلامت روان » و « توانبخشی » استوارند، پررنگ تر خودنمایی می كند، چرا كه صبوری، مهربانی و پشتكار در مراقبت از بیماران روان و افراد كم توان و ناتوان، امیدی دوچندان در دل این افراد كاشته و از آنان برای برگشت به زندگی عادی و كنار خانواده های چشم انتظارشان، حمایت می كند.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای سلامت بویژه پرستاران شهید كشورمان، این مناسبت خجسته را به همه اعضای هیات علمی و دانشجویان گروه پرستاری و همكاران پرتلاش حوزه پرستاری در بیمارستان ها و كلینیك های تابعه دانشگاه تبریك عرض می كنم و آرزوی سلامتی و سربلندی برای این عزیزان دارم.

دكتر سیدعلی حسینی

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۰۹:۳۳ - ۰۸/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۲