دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

ایجاد قطب خدمات توانبخشی
 
پیر حسین كولیوند در بازدید از بیمارستان نور افشار، به مناسبت روز پرستار گفت: بیمارستان نورافشار به قطب خدمات توانبخشی تبدیل می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر؛
ایجاد قطب خدمات توانبخشی
پیر حسین كولیوند در بازدید از بیمارستان نور افشار، به مناسبت روز پرستار گفت: بیمارستان نورافشار به قطب خدمات توانبخشی تبدیل می شود.
بیمارستان نورافشار به قطب خدمات توانبخشی تبدیل می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمعیت هلال احمر افزود: باید برنامه ریزی لازم را انجام دهیم تا مشكلات بیمارستان نورافشار برطرف شود، به مشكلات تمام بخش های بیمارستان رسیدگی و به نیروی انسانی فعال در بیمارستان توجه شود.

كولیوند خاطرنشان كرد: ظرفیت این بیمارستان را نباید فقط در تهران ببینیم، بیمارستان نورافشار ظرفیت ارائه خدمات درمانی و توانبخشی در تمام كشور و حتی حوزه بین الملل را هم دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینكه باید در این بیمارستان در حوزه درمان و توانبخشی توجه شود تا به سمت نیت واقف پیش برویم خاطر نشان كرد: اگر یك خدمت انحصاری را انجام دهیم باعث فعال شدن سایر بخش ها خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با انتقاد از اینكه نباید تصور شود كه بخش اطفال و ارائه خدمات درمانی در این حوزه سود آور نیست، توضیح داد: سرمایه گذاری در این بخش، سایر بخش ها را هم فعال می كند. باید یك خدمت خاص در این بیمارستان ارائه كرد تا به یك قطب در آن خدمت تبدیل شود.

كولیوند در ادامه این برنامه از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و از خدمات پرستاران و پزشكان تشكر كرد و گفت: پرستاری كاری ارزشمند و تخصصی است و وجود پرستاران برای جامعه بسیار ارزشمند است.
رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: وجود پرستاران برای جامعه پربركت و شفابخش است و نقش مهمی در حفظ سلامت كشور دارند. امروز همه خانواده هلال احمر از پرسنل بیمارستان نورافشار تا داوطلبان و نجاتگران، در تلاش هستند تا باری از دوش مردم برداشته شود، با وجود اینكه خود در زندگی با سختی های زیادی مواجه هستند.
   تاریخ: ۰۸:۴۰ - ۰۹/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۷