دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

افتتاح مركز روزانه آموزشی و توانبخشی چند معلولیتی "روژبین" شهرستان روانسر
 
مركز روزانه آموزشی و توانبخشی چند معلولیتی "روژبین" شهرستان روانسر با حضور مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.
فرحناز محمدی مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه، با اشاره به جمعیت 46 هزار نفری معلولین استان گفت : جامعه معلولین با مشكلات متعددی مواجه هستند و نیاز است همه دستگاه ها از آن ها حمایت ویژه داشته باشند.

وی مهمترین خواسته جامعه معلولان را اجرای كامل قانون جامع حمایت از معلولان عنوان كرد و افزود: در این قانون خدمات خوبی برای معلولان دیده شده كه امیدواریم تمامی دستگاه ها در اجرای آن اهتمام داشته باشند.

محمدی با اشاره به تاكید بهزیستی استان بر اجرای این قانون گفت: از ابتدای امسال به دنبال انجام وظایف خود بر اساس این قانون بوده و در همین راستا امروز شاهد افتتاح مركز توانبخشی و آموزشی چند معلولیتی در شهرستان روانسر هستیم.

وی افزود: معلولان استان باید دسترسی راحتی به مراكز توانبخشی داشته باشند، طوری كه مجبور نشوند برای دریافت این خدمات به مركز استان مراجعه كنند.

مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه گفت: خوشبختانه با راه اندازی این مركز معلولین شهرستان روانسر از تردد به شهرستان جوانرود و یا شهرستان كرمانشاه بی نیاز شده و در شهرستان خود خدمات توانبخشی را دریافت می كنند.

محمدی گفت: در مركز چند معلولیتی روانسر خدمات فیزیوتراپی، كاردرمانی و گفتاردرمانی و سایر خدمات حوزه توانبخشی ارائه می شود.

وی خاطرنشان كرد: ظرفیت این مركز 50 معلول است و با توجه به اینكه ساختمان مركز استیجاری است، 500 میلیون تومان صرف خرید تجهیزات و تامین نیرو برای آن شده است .
   تاریخ: ۱۳:۵۹ - ۱۲/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۸