دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی از 12 اسفند آغاز می شود
 

دانشجویان ورودی 1399 مقاطع كارشناسی و كارشناسی ارشد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی می توانند از 12 تا 14 اسفندماه 99 نسبت به انتخاب واحد اقدام كنند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی لینك های برنامه درسی، زمان برگزاری كلاس ها و سامانه انتخاب واحد به آدرس student.uswr.ac.ir و مشاهده كلاس های آفلاین از طریق uswrnavid.vums.ac.ir را اعلام كرد.

بر اساس اعلام مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تاریخ انتخاب واحد دانشجویان ورودی 1399 مقاطع كارشناسی و كارشناسی ارشد از 12 تا 14 اسفندماه 99 است.

همچنین دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تاریخ حذف و اضافه واحدها، 17 و 18 فروردین ماه 1400، شروع كلاس ها از 23 اسفندماه 1399، پایان كلاس ها 6 مردادماه 1400 و تاریخ امتحانات را 9 تا 20 مرداد ماه 1400 را اعلام كرده است.

شركت در كلاس های آنلاین ادوبی كانكت از طریق لینك استاد مربوطه در سایت گروه آموزشی، میسر است. دانشجویان می توانند تمامی اطلاعات الكترونیكی مورد نیاز خود را از طریق آدرس it.uswr.ac.ir دریافت كنند.

منبع

جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و كنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده كنید.
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت كنید .
كانال تلگرام پرتال دانشگاهی را به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال كنید.
منبع خبر:
اخبار دانشگاهی
   تاریخ: ۲۰:۳۲ - ۰۷/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۶۳